Nisbets

9

Bestellen

6.5

Service

8

Prijs

6

Levering

75%

Zou hier weer kopen

Nisbets

Ben jij ook altijd benieuwd naar de ervaringen van andere klanten? Dan zit je hier helemaal goed. Je vindt hier de onafhankelijke reviews en beoordelingen van echte klanten. Ben jij van plan te bestellen bij Nisbets? Lees dan eerst hier de reviews. De webshop heeft een ruim assortiment met producten voor je horecabedrijf. Is de webshop echter betrouwbaar? Wat vinden de klanten van de kwaliteit van de producten? En zijn de producten veilig om te gebruiken in jouw restaurant, café, bar, hotel of keuken? Je vindt de antwoorden op deze vragen op NederlandReview.


Over Nisbets

Sinds 1983 is Nisbets de expert op het gebied van horecaproducten. Vanaf 1999 konden ook Nederlandse horecabedrijven hun producten kopen in de winkel. Het assortiment is in de afgelopen 35 jaar blijven groeien en er zijn nu meer dan 10.000 producten te vinden van bekende merken, zoals Polar, Buffalo, Bolero, Olympia en vogue. Deze producten zijn ingedeeld in verschillende categorieën om het online shoppen nog makkelijker te maken. Nisbets heeft alles voor bar & tafelgerei, verbruiksartikelen, meubilair, kleding, schorten, schoenen, keukengerei & opslag, schoonmaak & hygiëne, catering apparaten en koeling. 



Hoe ga je veilig om met een Meat Slicer? Nisbets laat het zien!


Diensten Nisbets

De winkel biedt klanten altijd kwaliteit door alleen producten te verkopen van bekende merken. Ze hebben ook een ruim assortiment, zodat klanten alles bij Nisbets kunnen vinden. Je krijgt als klant ook altijd de laagste prijsgarantie. Vind je hetzelfde product goedkoper in een andere winkel, dan krijg je het verschil terug. Verder krijgen klanten ook altijd gratis levering op al hun bestellingen en heb je 30 dagen bedenktijd. Je kunt je bestelling binnen deze tijd retourneren en je krijg altijd je geld terug. De webshop heeft ook een uitverkoop met speciale aanbiedingen en kortingen. Je krijgt bij Nisbets niet alleen de laagste prijsgarantie, maar ook nog extra kortingen. Je betaalt in de webshop ook altijd veilig met PayPal, iDeal, MasterCard, maestro of Visa. Je hebt dus altijd keuze uit verschillende betaalmethodes.


Klachten Nisbets

De laagste prijs en de beste kwaliteit worden bij Nisbets gecombineerd met de beste service. Ze willen altijd bereikbaar zijn voor klanten. Ze hebben daarom verschillende manieren om contact op te nemen met de klantenservice. Je kunt gebruikmaken van het telefoonnummer en e-mailadres, maar ook het adres in Eindhoven staat op de website vermeld. Neem bij klachten dus altijd eerst contact op met Nisbets voordat je een review schrijft. Ze kunnen wellicht een oplossing vinden voor je klacht. Laat nadat je contact opgenomen hebt wel altijd weten of je vriendelijk te woord werd gestaan.


Schrijf een review over Nisbets!

Bestel jij alle producten voor je restaurant in de webshop? Of heb jij net een café geopend en alle keukengerei gevonden bij Nisbets? Schrijf dan een review over Nisbets en geef jouw beoordeling van de producten. Wat vind je van de kwaliteit? Is de levering betrouwbaar? Kun je artikelen eenvoudig retourneren? Vertel andere klanten over jouw ervaringen met Nisbets en laat hen weten of je vaker gaat bestellen in de webshop.


Wat vinden klanten van de kwaliteit van Nisbets? Zijn de producten voor de horeca betrouwbaar en veilig? Ontdek het hier in de reviews en ervaringen.

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 500 karakters

Gelieve eerst in te loggen

Bestellen

starstarstarstarstar

Service

starstarstarstarstar

Prijs

starstarstarstarstar

Levering

starstarstarstarstar

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (4)

denk dat ze beter een andere vervoerder moeten gaan zoeken

S

sjapo

16-12-2022

0forum

H

H

17-10-2022

0forum

Ovenplaat van Vogue

Op 3 juni jl. een ovenplaat besteld. Deze zou op maandag 8 juni worden geleverd door UPS. Helaas afgeleverd op een compleet verkeerd adres. Direct contact gezocht met Nisbets echter konden deze niet veel doen omdat de klantenservice van UPS reeds gesloten was. Ik zou de volgende dag worden terug gebeld en de ovenplaat zou direct opnieuw worden geleverd op het juiste adres. Dit zodat ik deze voor het weekend zou hebben omdat ik deze ook nodig had. Op woensdag geen telefoontje gehad dus zelf vlak voor sluitingstijd maar weer gebeld.. De medewerkster deelde mij mede dat de nieuwe ovenplaat nog niet was verstuurd en dat dit voor het weekend ook niet meer zou lukken. De order dus maar gestorneerd met de sommatie mij het geldbedrag terug te betalen. Dit zou zo spoedig mogelijk gebeuren echter werden de overboekingen alleen op dinsdagen en donderdag gedaan. Er vanuit gaande dat de overboeking direct op donderdag zou worden uitgevoerd maar naar Zeeland gereden om een ovenplaat op te halen. Dinsdag 16 juni nog geen geld op de rekening dus maar weer gebeld. Dit moest verder worden uitgezocht, we werden terug gebeld. Wel werd er nu om een Iban nummer gevraagd. Geen telefoontje gehad. Op donderdag ontvingen wij een mail met de mededeling dat er 2x was verzocht telefonisch contact op te nemen en dat de betaling circa 2 weken in beslag zou nemen. Een leugen omdat er geen oproepen zijn gemist. Beantwoord met de mededeling hier absoluut er niet mee akkoord zouden gaan dat het nu nog 2 weken zou duren. Op vrijdag werden we gebeld met duizend maal excuses. Telefonisch aangegeven er nu echt klaar mee te zijn en dat wij die vrijdag nog het geld zouden verwachten omdat dit totaal geen service is. Niet veel later ontvangen wij een excuses mail met het bericht dat het bedrag pas echt die dinsdag zou worden overgemaakt en dat er bij de volgende bestelling een korting van 10% zou worden berekend. Maar weer gewacht tot woensdag, de bankrekening gecontroleerd en geen bijschrijving. Weer gebeld en aangegeven dat het echt belachelijk is dat het allemaal zo lang moet duren en dat wij als klanten er zelf zo achter aan moeten zitten en dat wij zoals wellicht wel begrepen zou worden in de toekomst geen zaken meer gaan doen met Nisbets. Nu is het vrijdag 26 juni en staat het geldbedrag eindelijk op de rekening. Het heeft dus echt ruim 2 weken geduurd. Wat was er gebeurd wanneer wij er zelf niet zo achteraan hadden gezeten? Het is tevens opgevallen dat er een garantietermijn van 1 jaar wordt gehanteerd terwijl de wettelijke termijn toch echt 2 jaar is. Wees gewaarschuwd.

P

Petra Breedveld

26-06-2020

0forum

Snijplank

prachtige houten snijplank gekocht bij Nisbets. Snel geleverd! helaas bleek in deze plank na enige tijd een klein gebrek. Er ontstond een verwijdering tussen een paar blokjes. De oplossing: U krijgt een nieuwe plank. Ook weer snel geleverd!! Dus een blije klant

C

Cees van Gastel

20-11-2019

0forum