Joom

5

Bestellen

2.9

Service

5

Prijs

3.1

Levering

32.3%

Zou hier weer kopen

Joom

Ben je op zoek naar een online webshop dat fungeert als een marktplaats? Wellicht is Joom een goed bedrijf voor jou. Bekijk via NederlandReview welke klantervaringen er bij dit bedrijf bekend zijn. Je leest hier alleen onafhankelijke en objectieve bedrijfsreviews.  


Wat is Joom?

 


Joom is een Chinese webshop / marktplaats. Je kunt Joom zien als een mobiele marktplaats met website. Via het platform vindt communicatie plaats tussen kopers, bloggers en verkopers. Er is sprake van personalisatie van kortingen, producten en speciale aanbiedingen. Het gaat volgens het bedrijf om hoogwaardige en betrouwbare logistiek.  


Het is een mobiele e-commerce marktplaats met miljoenen klanten. Je kunt een sociale mobiele e-commerce opbouwen via het platform zodat je je bedrijf kunt laten groeien. Er wordt op de website beschreven hoe je een verkoper kunt worden. Via de mobiel is volgens het bedrijf de snelste manier om je verkopen te laten groeien. Je kunt volgens dit bedrijf 160 miljoen nieuwe mobiele consumenten in Europa en wereldwijd bereiken.  


Verzending

 


Op het moment dat jouw bestelling de status 'Bevestigd' heeft, zal de verkoper deze al klaar maken voor verzending. Het bedrijf geeft verkopers 10 dagen de tijd om het pakket te verzenden en hun een trackingnummer te geven. Als er al 10 dagen zijn verstreken en de bestelling nog steeds de status 'Bevestigd' heeft, neem dan contact op met onze klantenservice om een terugbetaling aan te vragen. Je kunt dit doen door op de chatknop in de rechterbovenhoek te klikken. Sommige bestellingen hebben mogelijk een langere leveringstermijn, bijvoorbeeld bestellingen die tijdens het Chinese Nieuwjaar bij Chinese handelaren zijn gedaan. Het bedrijf geeft aan haar klanten te danken voor het geduld en ze zullen hun best doen om jouw artikelen zo snel mogelijk te verzenden.  


Sociale e-commerce

 


Het bedrijf stelt pionier te zijn op het gebied van sociale e-commerce. Je kunt de toekomst van klantbetrokkenheid volgens dit bedrijf vergroten. Klanten worden geacht geavanceerde sociale tools te gebruiken. Dit is omdat ze dan hun connectie met het merk snel kunnen vergroten. Er is sprake van diepe personalisatie. Je kunt profiteren van innovatieve technologieën om jouw klanten relevantere en persoonlijkere ervaringen te bieden.  


Merkverhaal

 


Je kunt deelnemen aan verschillende spelmechanismen om jouw klanten leuke en positieve winkelavonturen te bezorgen. Je kunt je merk een boost geven. Ontdek via het platform realtime digitale technologieën om de meeslepende ervaring van Brand op Joom te verbeteren. Het bedrijf geeft aan dat het goed is om je merkverhaal te vertellen. Je kunt abonnementen genereren en je volgers informeren over nieuwe collecties en nieuwe aankomsten. Zo lever je gepersonaliseerde aanbiedingen en kortingen.  


Retourneren

 


Als je het artikel dat je hebt ontvangen om wat voor reden dan ook niet leuk vindt en dit niet met een probleem van het artikel zelf te maken heeft, kun je het binnen 30 dagen na levering retourneren. In dergelijke situaties dien je contact op te nemen met de klantenservice. Je wordt geacht het bestelnummer van het artikel dat je wilt retourneren op te geven. De klantenservicemedewerker stuurt u het adres van de verkoper waarnaar u de goederen moet retourneren. Nadat je de goederen naar de verkoper hebt gestuurd, dien je het trackingnummer van het pakket en een foto van het ontvangstbewijs aan de klantenservice te verstrekken. De klantenondersteuning gaat dan over tot terugbetaling.  


Wat zijn de klantervaringen?

 


Heb je weleens een aankoop gedaan via Joom? Ben je tevreden over de producten/diensten van Joom? Zijn de personeelsleden van deze organisatie goed in staat geweest om je te helpen? Als je een advies over deze organisatie zou moeten geven, zou dit dan negatief of positief zijn? Ga je in de toekomst vaker iets bestellen bij Joom? De gebruikers van NederlandReview waarderen het zeer als jij je visie over dit bedrijf deelt. Het is mede aan jou te danken dat NederlandReview het grootste bedrijf op het gebied van objectieve en onafhankelijke bedrijfsreviews kan blijven.    

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 500 karakters

Gelieve eerst in te loggen

Bestellen

starstarstarstarstar

Service

starstarstarstarstar

Prijs

starstarstarstarstar

Levering

starstarstarstarstar

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (31)

4 paar schoenen

Pakketbezorger beneden in de hal. Vertel hem dat ik op de 3e verdieping woon. Keert zich om, nooit meer gezien, ook geen pakket. Na contact bleek dat het was teruggestuurd! WAARDELOOS.

M

Maartje

11-09-2023

0forum

Tried a "Later Payment"

"Later Payment" (after purchase) is not accepted. While it is offered to drag customers inside. Somewhat suspicious ?

P

Pol

10-05-2023

0forum

Buitenlamp

Een advertentie met 4 lampen voor 1 prijs vinden hun niet misleidend, ondanks dat in een reactie oer mail een schernafdruk heb verstuurd. Ik had moeten aangeven dat ik 4 producten wilde. De prijs eas per stuk. Maar de advertentie dus niet! Maar goed een lang verhaal kort makeb. Ik voel mij opgelicht en zal om die rede noout weer iets bij dit bedrijf bestellen

R

R.velkers

07-02-2023

0forum

om in teloggen 1 grote tering zooi

W

wim renswoude

28-01-2023

1forum

2 truien in XXL3 maar de maten klopte niet,het kinder truien maten.

Heb 2 verschillende truien besteld in maat XXX3,blijken kindermaatjes te zijn. Dus maten klopen voor geen meter. En mis nog een horloge. I want my money back en clothes retour to Joom How can i do that???? Greatings Annemarie Snijders

A

Annemarie Snijders

04-01-2023

0forum

54 euro betaald voor goederen die ik NOOIT heb ontvangen. Ik raad iedereen aan om NOOIT meer iets bij JOOM te kopen. Oplichters zijn het.

M

M.Maas

02-12-2022

1forum

2 broekriemen, wacht al 7 weken, wel al betaald.

I

Ids Schimmel

22-11-2022

0forum

Schoenen

Dikke oplichters Schoenen kletsnat aangekomen Mag alleen retourneren voor 30 euro Nooooit hier iets kopen!

E

Esther Nieuwenhuis

11-11-2022

0forum

Kleding retour

Mijn vrouw veel.kledimg besteld maar nu wil ze dingen retour sturen en is het allemaal moeilijk en kost het 30,00 per artikel om terug te sturen , en dan nog per pakket 30,00. Want het zijn allemaal verschillende bedrijven zeggen ze daar. Maar sturen wel alles op een hoop weg. Dus een groot oplichters bedrijf waar je nooit moet bestellen . Krijg je dikke spijt van

R

Remco

02-11-2022

0forum

Laarsjes

Ze zijn te snal. Kom er niet in. En nu terug sturen Foto maken Zooltjes meten Mails sturen Gevraagd om her retouradres Had niet betaald voor de laarsjes Want aangekruist na levering En nu maar weer afwachten Vreselijk wat een bedrijf

C

Catharina

24-09-2022

0forum

Ik heb 3 blousen besteld betaald en al maar ook nooit een bevestigeing gehad dus kan niet zeggen wat het bestel nr is Ik baal hier stevig van heb 2 betalingen gedaan en nog helemaal niks ontvangen

Kan alleen maar zeggen dat ik niks ontvangen heb maar wel alles betaald

M

maria

16-06-2022

0forum

kleding

Geen aankopen doen bij Joom! Ik bestel een jurkje, ik ontvang het heel erg laat, maar dat kan. En dan past het niet, bovendien veel te klein verpakt, dus veel kreuk. Ik meld dit, en dan begint de ellende. Mijn recht op retour kent Joom niet, op eigen kosten naar China is het dure advies. Joom wil alles weten en zien. Je betaling, foto s van de bestelling, foto s van de verpakking etc. etc. Bij Shein of Wish heb ik nooit problemen gehad. Mijn advies: geen aankopen doen, u krijgt spijt hiervan. .

W

w.j. te kamp

13-04-2022

1forum

Jas

Jas betaald nooit gelevert wacht al 6 weken op geld terug gave doen ze niet heb andere bank inmiddels en ze betalen niet terug terwijl mijn oude bank opgeheven is zeer raar

L

Lenders

08-02-2022

0forum

Kerstlampjes

Deze heb ik tot op heden toe niet ontvangen,dit moet eerst in orde komen eer ik weer wat durf te bestellen..

E

Ella de Vries

18-01-2022

0forum

Niets

Ik heb nooit iets bij dit bedrijf gekocht en zal dat ook niet doen het is een waardeloos bedrijf kennissen van mij zijn in zee gegaan met dit bedrijf en kunnen naar hun geld fluiten je wordt ontmoedigd om iets retour te sturen moet via china kosten voor verzending zijn voor jezelf bellen naar klantenservice kan niet alleen via joom.support.com soms moet je dagen wachten voordat ze reageren aub bestel niets bij dit bedrijf je kan nog beter bij ali expres of Amazon of wist bestellen

S

Sylvia

06-01-2022

0forum

Kleding

Kleding is wisselend van pasvorm en kwaliteit. Levertijden sterk wisselend van snel tot extreem traag. Toen een broek geruild moest vanwege slechte pasvorm moest dit naar China. Kosten 30 euro. De kleding is niet zo goedkoop dat ik dit risico nogmaals wil lopen

W

Wilma Konings

14-12-2021

1forum

Diamond painting

Painting was in slechte staat verzonden door het bedrijf. Canvas verkreukeld niet netjes opgerold en in een vaste koker verstuurd. Na ontvangst direct met support gechat. Gewoon in Nederlands. Heel snel antwoord. En goede service 60% aankoopbedrag wordt op mijn rekening gestort. Ik vind dit top service, want probeer maar eens naar land van herkomst iets te retourneren, Was eerste keer dat ik iets heb besteld. Ga zeker vaker kopen

R

Ria

28-08-2021

0forum

150

In 3 jaar tijd 150 bestellingen geplaatst en ook ontvangen. Al naar gelang van waar het produkt komt levering steeds volgens planning. Bestelling waar iets ontbreekt , foto.of video gestuurd en geld terug op kaart binnen 4 dagen , visa duurder iets langer. Klantenservice kan ik contacteren in het Nederlands.

F

Frankie Geerinck

18-05-2021

0forum

Diversen

Altijd keurig geleverd en perfecte communicatie via de chat functie klantenservice. 1 keer order niet doorgekomen, maar wel al betaald, werd netjes terug gestort. Geen verzendkosten, daar loop je bij andere wel eens op leeg.

H

Hans Russens

09-05-2021

0forum

Smart watch

Slechte producten, voldoen niet aan de beschrijving. Retour kan niet voordat je eerst een video maakt van het mankement. Slaat nergens op. Niet kopen hier!! Bij Wish of Ali krijg je wel service.

G

Gert-Jan

08-05-2021

1forum