Flow Magazine

3.4

Bestellen

2.3

Service

2.6

Prijs

3.7

Levering

0%

Zou hier weer kopen

Flow Magazine

Zoek je een magazine welke haar pijlen richt op vrouwen? Lees wat de klantervaringen bij Flow Magazine zijn. Dit doe je via deze pagina van NederlandReview. Het meest objectieve en onafhankelijke platform op het gebied van bedrijfsreviews.  


Wat is Flow Magazine?

 


Flow Magazine is een vrouwentijdschrift. Het magazine verschijnt in Nederland en België. Het blad verschijnt sinds 2009. De bladen worden 8 x per jaar uitgegeven door Sanoma. De naam van het blad verwijst naar onthaasting. Het tijdschrift geeft extra aandacht aan papier. De vier katernen zijn elk op een andere papiersoort gedrukt. Doelgroep van Flow Magazine zijn vrouwen. Op het moment van schrijven is de oplage circa 84.000.  


Abonnementen

 


Het bedrijf heeft een speciale website gericht op het afsluiten van abonnementen. Op deze site staan drie abonnementsvormen beschreven. Deze zullen we hier kort aan je toelichten. Het eerste abonnement bestaat uit 15x Flow magazine inclusief een Fjällräven Re-Kanken rugtas Rood t.w.v. €99,95, inclusief digitaal lezen, eenvoudig opzegbaar, 18 maanden, van € 219,80 voor € 95,00. Bij het tweede abonnement dat we hier toelichten krijg je 15 x het tijdschrift, inclusief digitaal lezen, het abonnement is eenvoudig opzegbaar, duurt 18 maanden, van € 219,80 voor € 95,00. Bij de derde abonnementsvorm ontvang je 18 magazines. Dit is inclusief digitaal lezen en is eenvoudig opzegbaar. Kosten zijn nu € 95,- in plaats van € 143,82.  


Wetenswaardigheden

 


Mocht je een abonnement willen afsluiten dan kun je dit via Flowmagzine.nl doen. Je kan daar op simpele wijze een abonnement afsluiten. Ben je benieuwd wanneer je jouw bestelling van de Flow-webshop ontvangt? Binnen Nederland bedraagt de levertijd 2 tot 3 werkdagen. Mocht je een bestelling doen voor 15:00 uur, dan word je bestelling nog op dezelfde dag bij PostNL aangeboden. Als je een bestelling buiten Nederland doen, dan gelden er andere prijzen en leveringsvoorwaarden. AVG betekent Algemene Verordening Gegevensbescherming. Mocht het zo zijn dat je meer wilt weten over je rechten als consument, kan je op de website op 'privacy' klikken. 


Heb je je tijdschrift niet ontvangen? Het kan voorkomen dat je jouw tijdschrift een dag of twee dagen later ontvangt. Is het zo dat je onverhoopt helemaal geen tijdschrift hebt ontvangen, dan kun je bellen zodat het bedrijf dit voor je kan oplossen. Heb je al een eerder nummer niet ontvangen? Neem dan telefonisch contact op met de klantenservice. Wil jij je abonnement opzeggen? Het is makkelijk om dit te regelen. Je dient dit dan telefonisch door te geven. Het bedrijf zal e.e.a. direct voor je in gang zetten.  


Betalingen kunnen verricht worden via iDEAL, Visa en Mastercard. Het telefoonnummer van de klantenservice is 088 550 01 21. Deze klantenservice is bereikbaar van 09:00 uur 's ochtends tot en met 21:00 uur 's avonds.  


Welke klantervaringen zijn er bij Flow Magazine?

 


Ben je klant bij Flow Magazine? We zijn reuze benieuwd naar jouw klantervaringen bij dit bedrijf. Wat heb jij precies bij Flow Magazine gekocht? Ben je tevreden over de service bij Flow Magazine? Ga je in de toekomst vaker iets kopen bij Flow Magazine? Zou je andere mensen aanbevelen een abonnement op Flow Magazine te nemen? Op welke manier heb je met Flow Magazine samengewerkt? We stellen het zeer op prijs als jij via NederlandReview je mening geeft over FLow Magazine. Jouw mening is goud waard! Mede door jouw inbreng blijft NederlandReview het grootste en meest objectieve en onafhankelijke bedrijf van Nederland.    

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 500 karakters

Gelieve eerst in te loggen

Bestellen

Service

Prijs

Levering

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (7)

Flow + Specials

Ik was geabonneerd op flow. Ik ben later door hun gebeld met een speciale aanbieding, wat vervolgens geen aanbieding was. Na 2 jaar is het blad echt tragische verslechterd. Dus ik besloot hem op te zeggen. Krijg ik een acceptgiro voor de specials. Ik bellen word me verteld dat ik dit apart had moeten afzeggen en dat ik 21,80 moet betalen voor bepaalde datum. Terwijl ze mij hebben benaderd vanuit flow zelf. Klopt helemaal niks van. Ook zijn de flow specials in 2 jaar steeds dunner geworden en nogsteeds voor de zelfde prijs. Mijn eerste was 2 keer zo dik dan degene die ik net als laatste in de bus kreeg. Echt belachelijk! Niet op abboneren, het is je geld niet meer waard zoals het 2 jaar terug was. Voel mij echt genaaid en raad dit ook niemand meer aan.

I

I

05-04-2023

0

Flow Magazine 10-2022

Enorm slechte service. Had een special en flow magazine 10-2022 gekocht, de special is aangekomen, magazine 10-2022 ben ik reeds twee maanden aan het wachten. Twee weken geleden heb ik een bezorgklacht ingedient, deze is nooit beantwoord. Deze webshop is een scam

M

Mathias

22-01-2023

0

Flow Magazine 10-2022

Zeer klantonvriendelijk! Er staat dat de levering binnen de 3 tot 5 werkdagen zal gebeuren... ondertussen wacht ik al meer dan 10 werkdagen op mijn bestelling. In de chat wordt er met mijn voeten gespeeld en word je plots uitgeschakeld met een "vriendelijke standaardchat". Dit was een Secret Santa gift van mijn dochter voor een klasgenoot... ondertussen wacht deze klasgenoot al de ganse tijd op haar cadeautje... mijn dochter schaamt zich! Deze online shop zegt gewoon dat er vertraging zal zijn, maar dat ze niet weten wanneer het zal aankomen?! Geen goede service!! Nooit meer via deze shop!

I

Inge

15-12-2022

0

Craften met het book for paper lovers 2022

In de advertentie staat: cursus 49.95, met book for paper lovers 69.95. Bij betaling blijkt er 3.95 verzendkosten op te zitten. Alles afgebeld: de flow consumentenservice, de dpg consumentenservice. Bij de eerste werd me verteld 'dat ik waarschijnlijk van een koude kermis thuis zou komen' maar naar DPG moest bellen, bij de tweede was er totaal geen begrip voor wat ik probeerde uit te leggen en werd de verbinding halverwege mijn zin verbroken. ZEER TELEURSTELLEND!

M

Marieke

02-11-2022

0

Flow agenda 2022

De data van de kalender in mijn Flow Agenda 2022 kloppen niet! Super onhandig! Ik heb meerdere keren contact gehad en zou een nieuwe agenda krijgen (er zijn ook agenda's die goed gedrukt zijn). Ik heb niets ontvangen ondanks dat dit mij is beloofd. Super waardeloos en klantonvriendelijk.

M

Mieke de Vries

01-03-2022

0

flow magazine

heel aantrekkelijk en makkelijk om abonnement af te sluiten. Opzeggen is een langdurig drama. Vervolgens wordt gezegd: U hebt nog een tegoed van € 34,-; het zou toch jammer zijn dit te verliezen! De wettelijke regeling is echter, dat dit terug betaald moet worden na de eerste periode.

H

Hans Weegenaar

22-10-2021

0

Flow Magazine

Ik heb op 27/12/20 vol enthousiasme Flow 10-2020 op de webshop besteld. Heb me nog net kunnen inhouden om niet ineens een abonnement te nemen en toch eerst eens even het magazine zelf te bekijken, bij ons in België was ik het nog nooit in een supermarkt tegengekomen. Vandaag zijn we 22/01/21 en na 4x zelf contact te hebben opgenomen met de klantendienst, omdat ik het magazine nog steeds niet ontvangen had, heb ik het opgegeven en gevraagd om de bestelling te annuleren. Flow magazine zou Rust en Geluk in het vaandel dragen, ik heb er enkel maar stress van gekregen... :-( Nu moet ik ook nog eens 4 weken wachten alvorens een terugbetaling mogelijk is, wat een onzin. Het ergste vind ik nog dat ik steeds zelf contact heb moeten opnemen met de klantendienst om te vragen wanneer de levering zou plaatsvinden en telkens hetzelfde antwoord kreeg: "volgende week". Hoe veel klantvriendelijker is het om gewoon een emailtje te versturen aan je klanten: "Sorry we hebben een stock probleem (of wat de reden dan ook is) uw levering zal langer duren dan verwacht. Onze verontschuldigingen en alvast bedankt voor uw geduld!" Maar nee, ik mocht elke dag naar de brievenbus gaan met de hoop dat het eindelijk geleverd zou zijn. Onprofessioneel!! Dus moesten jullie een aankoop overwegen: niet doen! Het is de stress en teleurstelling niet waard.

J

J. Vochten

22-01-2021

1