ESPRIT

5.9

Bestellen

4.4

Service

6.3

Prijs

5.4

Levering

43.5%

Zou hier weer kopen

ESPRIT

Wie wil er nou niet leuk uitzien? Dit is echter niet altijd even makkelijk, helemaal aangezien ieders smaak nou eenmaal anders is. Over kwaliteit valt echter niet te twisten, dus wil je sowieso kleding gemaakt van de beste stoffen en materialen. Maar waar vindt je die? Er zijn immers zoveel kledingwinkels dat je door de bomen het bos niet meer ziet. Één van de bekendste kledingwinkels is toch wel ESPRIT. Maar zullen die blouses, jeans en T-shirts nou echt wel zo comfortabel zijn? Zal het lang duren voor de bezorgservice van ESPRIT je nieuwe sweatshirt of bermuda bij je thuis heeft bezorgd? En hoe hulpvaardig is de klantenservice van Esprit nou echt? Hier kun je alleen achter komen door reviews te lezen die zijn geschreven door echte klanten van ESPRIT. Werp een blik op hun ervaringen, beoordelingen en meningen om te zien of Esprit misschien wel de juiste kleding voor jou verkoopt.


Over ESPRIT

ESPRIT is een kledingwinkel. Het is één van de bekendere merken op de markt. In hun webshop en vele winkels door heel het land kun je kleding vinden voor mannen en vrouwen. Voor vrouwen hebben ze rokken, jeans, jurken, truien, sweatshirts, gebreide vesten, kostuums, mantels, broeken, longsleeves, capri’s, jassen, blazers, shorts en nog veel meer. Voor mannen zijn er jassen, ondergoed, truine, overhemden, broeken, bermuda’s, longsleeves, colberts, badmode, sweatvesten, mantels, jeans, shorts, kostuums, zwemkleren, gebreide vesten enzovoort. Natuurlijk zijn er ook wat accessoires om je look helemaal af te maken. Hun collectie bevat onder andere stropdassen, horloges, lingerie, nachtkleding, schoenen, zonnebrillen, tassen, kousen, riemen, sokken, portemonnees, mutsen, sjaals en nog veel meer. En ook voor kinderen is er genoeg te vinden. Er is mode voor pasgeborenen, maar ook voor kinderen van 2-9 jaar en zelfs 9-14 jaar. Bekijk ook eens hun zomertrends, off-shoulder trends, tropical fusion, maritieme lichtheid, white summer en andere hippe collecties die nu helemaal in zijn. Daarbij is er een ESPRIT cadeaubon die je cadeau kunt geven aan een ieder die het verdient.


 


Diensten van ESPRIT

Ze hebben verschillende diensten die het kopen iets leuker kunnen maken. Zo kun je kopen op rekening. Dit houdt in dat je de kleding gewoon thuis kunt passen en later via een overschrijving het factuurbedrag kunt overmaken. Je hebt 14 dagen de tijd om het bedrag over te maken, dus heb je twee weken om de kleding te passen. Mocht je de blouse of jurk toch niet willen houden, dan kun je deze gratis retourneren via hun gratis retourverzending. Ook is er een ESPRIT FRIENDS service. Als je je daarvoor inschrijft, dan krijg je 3% korting. In alle gevallen zal de bezorgservice van ESPRIT de kleding bij je thuis bezorgen. Daarnaast is er een ESPRIT klantenservice om je te helpen als er ergens een probleem optreedt.


Klachten, Complimenten en Tips voor ESPRIT

Wat is jouw mening over ESPRIT? Ben je tevreden met de kwaliteit van hun jassen en jurken? Of laten hun T-shirts en vesten te wensen over? En is de klantenservice van ESPRIT  wel zo vriendelijk? Laat een review achter en vertel ons alles over jouw ervaring met ESPRIT.

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 500 karakters

Gelieve eerst in te loggen

Bestellen

Service

Prijs

Levering

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (23)

Ondergoed

Hele slechte service! Ondergoed gekocht wat allemaal begint te pluizen en ze komen niet met een oplossing!!

D

Ddm

08-01-2024

0

Kleding

Via Ideal betaald. Order niet verwerkt. Dus niet geleverd. Betaalde bedrag niet terug ontvangen.

B

Brouwers

27-09-2023

0

2 joggingbroeken

Bestelling gedaan bij Esprit en laten bezorgen bij franchise Esprit-winkel in mijn woonplaats. Na aantal dagen nog geen enkel bericht dat pakket verstuurd zou zijn of een track- and tracecode. Omdat ik toch in de stad was ben ik even bij de Esprit binnen gelopen en wat bleek, mijn pakket lag er al een aantal dagen. De mevrouw in de winkel wist mij te vertellen dat dit meerdere klanten is overkomen. Vervolgens een mail met mijn ervaring naar klantenservice Esprit gestuurd. Klantenservice antwoord: u moet wel de track- and tracecode in de gaten houden! Ik reageer door te schrijven dat dat nu juist het probleem is, ik heb nooit een track- and tracecode ontvangen. Geen antwoord. Na twee weken opnieuw een mail gestuurd met het verzoek of ze op z'n minst willen reageren op mijn mail. Geen antwoord.

P

Patrick

11-09-2023

0

Overhemd met maokraag

Via Zalando besteld. Onmiddelijk mijn lievelingsoverhemd. Goede prijs, netjes geleverd, alles leek goed. Echter na twee keer wassen al enorme scheuren in beide mouwen bij naden van de sluiting bij de polsen. Ik draag het nu nog even met opgestropte mouwen, maar dat zal ook maar heel even zijn, vrees ik. Bijzonder teleurgesteld dat het product van zo'n erbarmelijke kwaliteit is.

A

Adriaan de Sauvanie

23-06-2023

0

Retourzending niet goed verwerkt, de klant krijgt de schuld

Items teruggestuurd, maar de verwerking daarvan bleef bij hen hangen. Ik heb daarover gebeld en ze zeiden dat alles goed kwam. Maar daarna kreeg ik een aanmaning via email. Weer gebeld, en nogmaals zeiden ze dat ze het gaan regelen en dat het goed zou komen. Vervolgens kreeg ik via email te horen dat ik aanmaningskosten moest betalen. Nou, dit is zeker de laatste keer dat ik bij hen bestel.

F

Fran

14-02-2023

0

Jurk na 9 dagen nog niet binnen

Inmiddels 9 dagen terug een jurk besteld voor een kerstgala op 22 december (morgen dus). ik verwacht niet dat de jurk nog op tijd komt, want het pakket is nog niet aangeboden bij PostNL. Waardeloos. Nog steeds wordt er op de site promotie gemaakt voor levering binnen 2 dagen. Echt niet!

I

Inge

21-12-2022

0

Verzending

Punten voor duurzaamheid. Ik had een bestelling gedaan en dezelfde dag nog iets nabesteld. Esprit heeft op eigen initiatief de zendingen samengevoegd. Daar scoren ze bij mij punten mee. Verder over het algemeen zeer tevreden over service en kwaliteit. Goed dat ze een bijdrage voor verzending vragen en klanten die meermaals alles terugsturen weren. Het maakt mensen bewuster.

N

N

31-08-2022

0

Twee BH's

Geen service dat je voor minimaal 24 euro moet kopen voordat esprit je bestelling überhaupt aanneemt en sowieso geld vraagt voor verzending. Kijk als je euro's verzendkosten vraagt voor kleine aankopen snap ik dat. Maar nu hadden ze mijn maat in eerste instantie niet in de uitverkoop dus kwam ik niet aan die 24 euro.. Gelukkig nadat ik me had ingeschreven voor een maat die er eerst niet meer was lukte het me om aan die 24 euro te komen.. Alsnog mijn fijne 2 bh's kunnen bestellen voor een mooie prijs Maar esprit wil je nu verkopen of niet vraag ik me dan af... Want andere bedrijven vragen gewoon meer verzendkosten bij kleine bedragen. En dat is gewoon eerlijk. Helemaal niet bezorgen is van de gekke

K

Karin

20-08-2022

0

Jas

19 januari een jas besteld. Ik had gekozen voor een snelle verzending dus heb 1,99 extra betaald. Ik heb hier binnen een dag een mail over ontvangen dat het artikel is besteld en moest wachten op de verzemdmail. Deze verzendmail heb ik echter nooit ontvangen. Meerdere malen gebeld, maar werd niet verder geholpen ik moest maar even afwachten. Bij het vierde telefoontje (bijna een week later) gingen ze een melding maken. Toen ik vroeg hoe lang dit zou duren, konden ze mij hier geen antwoord op geven. Ik vroeg of ik het artikel ook opnieuw kon bestellen in de hoop dat het dan allemaal wat sneller zou gaan. Dit was prima ( ze kwam hier dus zelf niet mee) Ik heb het artikel dus opnieuw besteld (via afterpay) de bestelling werd telkens uit mijn winkelmandje gehaald waardoor ik dus niet verder kon bestellen. Uiteindelijik was de bestelling gelukt en kreeg ik een mail ter bevestiging. Twee dagen laten kreeg ik een mail dat ik een andere betaalmethode moest kiezen en dat ik opnieuw moest bestellen. Alweer een nieuwe bestelling geplaatst en betaald via IDEAL. Eindelijk werd het artikel geleverd op 28 januari, maar wat blijkt.. het is niet de jas wat ik heb besteld (het stonk ook nog eens naar goedkope parfum, een zeer onaangename geur) Nogmaals gebeld en doorgegeven dat ik een verkeerd artikel hebt ontvangen. Ik moest het artikel maar retouneren en opnieuw bestellen.. mijn geduld raakt een beetje op en heb doorgegeven dat ik dit niet oke vind en hoop dat ze een andere oplossing hebben. Ze vertelde me dat ze een melding zou maken, maar dat ze niet wist hoe lang het zou duren voor ik hier een bericht over zou krijgen. Dit is geen service! Ik wacht deze bestelling nog af omdat ik al betaald heb. Ik zal hier geen bestelling meer gaan plaatsen.

R

Rebecca

28-01-2022

0

Lang vest

Slechte kwaliteit product! Na 2 weken lijkt het een vest van jaren oud! Pilt overal!

J

J olijve

25-01-2022

0

Jas

Lange jas veel te groot, verwachte mijn geld terug te krijgen na retourzending, maar niets is minder waar. De verzendkosten had ik direct terug maar de 200 euro van de jas niet dat zit ik al 3 wkn op te wachten. Na iedere mail van mij een nieuwe smoes maar geld terug storten tot op de dag van vandaag 29 dec nog niets. Ik heeb ver voor de feestdgn gekocht en retour, wij moeten als nieuwe klant eerst betalen, maar geld retour duurt nu al 3 wkn. ESPRIT NOOIT MEER BIJ JULLIE SLECHTE RECLAME VOOR HET MERK.

W

wil palte

29-12-2021

0

Vanalles

Vijf items besteld. De dag erna krijg ik een berichtje dat er een Blackfriday korting van 30% aankomt. Bestelling word geleverd en ik neem contact op met Esprit voor de korting. Ik kom hier niet voor in aanmerking. Ik kan wel alles terugsturen en opnieuw bestellen. Met de 30% korting!!!! Zó slecht! (voor het milieu) Foei Esprit!!

C

Cecile Heynen

20-11-2021

0

sneakers

Ik heb bij twee bestellingen twee keer verkeerd geleverd gekregen. 1e keer veel te kleine schoenmaat maar op label stond de juiste maat 2e keer schoenmaat 41 en 39 ontvangen in 1 doos. Als je klantenservice belt kunnen ze geen oplossing verzinnen. het enig wat je als advies krijgt is retourneren. Noem ik geen service. En nu na weken nog steeds niet de juiste sneakers.

K

Karin

24-06-2021

0

t shirt

Een paar leuke zomer shirts gekocht passen perfect en staan leuk bedankt

S

stefanie

10-05-2021

0

Shirts

In order geplaats 12 dagen geleden ,en ik heb helemaal niks gehoord van Esprit. Geen email, geen bevestigen helemaal niks. 2 keer gebeld en wordt niet echt geholpen, krijg maar half informatie van de medewerker en ze praten heel onduidelijk. nogs steeds geen email of bevestigen gekregen (en geen order nummer). Nu probeer nog een keer te bellen en niemand neem op. supplier slecht bedrijf - laaste keer dat ik ga daar iets bestellend.

S

Shahar

11-02-2021

0

Shirts

Wel betaald maar krijg herinneringen. Iets onterecht op mn rekening gestort gekregen dat heb ik keurig gemeld en nu moet ik t terug boeken met door hun gevraagde verkeerde gegevens. Gedaan maar dit komt niet goed. Fout op fout. Nooit meer esprit

H

Heeringa bos

23-06-2020

0

Sjaal

In de winkel sjaal gekocht. Kassière geeft aan dat de kassa de betaling "niet ontvangen" heeft. Na 3e poging op mobiel internet bankieren gekeken, blijkt dat de sjaal 3 keer afgeschreven is. Verontschuldiging. Kassière kan, begrijpelijk, geen geld terugstorten belt met de service afdeling en beloofd dat het zsm teruggestort zal worden. Dat gebeurt niet. Vervolgens online aanvraag tot terugstorting teveel betaalde geld ingediend en er wordt een "intern onderzoek" ingesteld. Week daarna zal Esprit telefonisch contact opnemen, gebeurt niet. Daarna weer contact gezocht per email, vragen ze weer om een week geduld. Dat is inmiddels redelijk op. Zojuist klantenservice gebeld, kunnen/willen ze me niets vertellen omdat een collega al met "de zaak" bezig is. En ze zijn niet in staat om me verder te helpen op basis van het aanvraagnummer dat in de email van de klantenservice zelf stond. Dat is ronduit bedroevend. Zal vast allemaal prima zijn wanneer er niets aan de hand is. Maar de service van dit bedrijf is echt bagger.

M

Mathijs

09-05-2020

0

Jas, broek, jack

Mooie kleding ,goed bereikbare klantenservice. Prima en vlotte bezorging.

M

M Bakker

21-04-2020

0

meerdere keren een retourzending niet goed verwerkt

In de afgelopen 2 maanden tot 2 keer toe een retourzending niet goed verwerkt terwijl ik wel gedwongen wordt te betalen. Daarnaast is een onjuiste bestelling naar mij verzonden, ook dit krijgt esprit niet verwerkt. Men geeft aan dat ze maar 1 artikel van de 4 retourgezonden artikelen hebben ontvangen. Je hebt geen poot om op te staan en er wordt meteen gedreigd met incassokosten. Van ellende betaald, om erger te voorkomen. Ik zal nooit meer iets kopen bij esprit. Verschrikkelijk bedrijf.

C

Cindy

17-07-2019

0

Erg achteruit gegaan.

Ik vond hun kleding een jaar of 10 15 geleden erg leuk. En goeie kwaliteit. Tegenwoordig vind ik de kwaliteit slecht. En t saai. Niet meer jong en stoer.

S

S. Van den berg

17-03-2019

0