DefShop

4.3

Bestellen

3.1

Service

4.4

Prijs

3.6

Levering

55.6%

Zou hier weer kopen

DefShop

Ben je op zoek naar een organisatie welke kleding voor dames, heren en kinderen verkoopt? DefShop stelt een dergelijk bedrijf te zijn. Bekijk op deze pagina van NederlandReview welke klantervaringen er bekend zijn.  


Wat is DefShop?

 


DefShop is een bedrijf welke kleding verkoopt voor heren, dames en kinderen. DefShop brengt ook een tijdschrift uit. Mocht je willen gaan shoppen in de webshop kun je allereerst een keuze maken uit kleding, schoenen, sport, merken, outfits, inspiratie, daily deals en outlet.  


Betalen en contactmogelijkheden

 


Je kunt op meerdere manieren betalen. Enkele betaalmethoden waarmee je kunt betalen zijn iDEAL, ViSa, MasterCard en Sepa. Mocht je een vraag voor het bedrijf hebben kun je een kijkje op de FAQ-pagina nemen. Daar worden veelgestelde vragen vermeld. Het bedrijf heeft daar ook antwoord op gegeven.


Mocht je jouw antwoord niet gevonden hebben kun je contact opnemen met de klantenservice. Het telefoonnummer van de klantenservice is 0031 85 888 473 5. De mederwerkers van het bedrijf zijn op werkdagen vanaf 10:00 uur 's ochtends tot 18:00 uur 's avonds te bereiken.  


Verzenden

 


Mocht je iets besteld hebben dan zal jouw bestelling volgens het bedrijf binnen 3 tot 5 werkdagen bij je afgeleverd worden. Er wordt aangegeven dat het aantal dagen tijdens feestdagen en bijzondere gelegenheden onverhoopt kan oplopen.


Er wordt door de medewerkers van DefShop aangegeven dat je pakket binnen 1 à 2 werkdagen verwerkt zal worden. Mocht dit achter de rug zijn zal het nog 1 à 2 werkdagen duren voordat het pakket bij jou terecht zal komen. In totaliteit zal het ongeveer 2 tot 4 werkdagen duren voordat jij je track en trace nummer kan volgen via een tracking link van de verzendbestiging. De trackingcode zul je per e-mail ontvangen.


Wetenswaardigheden

 


Ben je benieuwd naar de garantietijd op de producten? Het bedrijf laat weten dat zij een garantie tijd van twee jaar bieden. Mocht je een beschadigd of vervuild artikel ontvangen kun je het beste contact opnemen met de klantenservice.


Er wordt door het bedrijf aangegeven dat iedere bestelling met zorg wordt gecontroleerd door de verzendafdeling. Mocht het zo zijn dat er een artikel schade oploopt of een artikel vermist of verkeerd geleverd is, dan dien je contact op te nemen met de klantenservice. Je wordt dan verzocht per e-mail foto's te sturen van het beschadigde/vervuilde artikel. Je kunt ook een foto maken van het verkeerd geleverde artikel. Je zult dit wel binnen 3 dagen na ontvangst moeten doorgeven.


Als je artikel nog op voorraad is, zal deze door het bedrijf gereserveerd worden. Als dit toch niet zo is, dan zal of je geld terug gestort worden of je factuur wordt teruggedraaid. Het retourformulier is via je account te downloaden. Je kunt deze ook aanvragen door een e-mail te sturen naar info@def-shop.com.  


Wat zijn de klantervaringen?

 


Heb je weleens een bestelling gedaan bij DefShop? Ben je tevreden over de producten/diensten van DefShop? Zijn de medewerkers van dit bedrijf goed in staat geweest om je te helpen? Als je een advies over dit bedrijf zou moeten geven, zou dit dan positief of negatief zijn? Ga je in de toekomst vaker iets bestellen bij DefShop? De gebruikers van NederlandReview waarderen het zeer als jij je visie over dit bedrijf deelt. Mede dankzij jouw hulp blijven we het meest objectieve en onafhankelijke bedrijf op het gebied van bedrijfsreviews.

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 500 karakters

Gelieve eerst in te loggen

Bestellen

starstarstarstarstar

Service

starstarstarstarstar

Prijs

starstarstarstarstar

Levering

starstarstarstarstar

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (27)

Broek

Het is oplichterij bedrij Kut bedrij Mijn advies niemand bij deze bedrijven bestellen ??

J

Jamal

05-07-2023

0forum

Shirts

10 juni een bestelling geplaatst. 14 juni bericht gekregen dat het aangemeld is bij DHL. Vervolgens gebeurt er niets meer. Nu 2 juli nog steeds niets ontvangen en bedrijf is niet bereikbaar. Overweeg nu andere stappen.

M

Maikel

02-07-2023

0forum

Blouse

Dik 2 weken geleden al geretourneerd en er word nergens op gereageerd en geld ook niet terug, hoe zou je dat zelf vinden!!!! Als morgen mijn geld niet op de rek. Staat dan word hier werk van gemaakt, het ligt al bij de politie en het word serieus opgepakt aangezien er erg veel.klachten zijn!!

H

Hoonaard

09-12-2022

0forum

3 petten besteld maar 1 ontvangen

Ik heb 3 petten besteld maar heb maar één pet ontvangen. Bestelnummer is #40032109. Ik heb een mail gestuurd met een foto van de pet die ik wel heb ontvangen. Maar ik heb geen enkele reactie op mijn mail ontvangen. IK heb ook een paar keer het nummer van de klantenservice gebeld maar ik kreeg te horen dat het nummer niet in gebruik is. Ik vind deze gang van zaken erg klantonvriedelijk en zou graag een reactie van u willen ontvangen. Met vriendelijke groet, Stanley Liefde

S

Stanley Liefde

26-10-2022

0forum

Korte broek

Binnen 1,5 week broeken binnen. Ik zag de negatieve reviews maar ik ben blij met m'n brandit korte broeken.

A

Alexander

13-08-2022

0forum

Geen, alles gaat retour

Def-Shop, de slechtste service die ik tot op heden van een website heb gekregen, en dat in 2022! Op 23 Juli een bestelling gedaan, het is nu 2 Augustus en tot op heden nog niks bekend over de levertijd. Ik vind dit anno 2022 niet kunnen als bedrijf zijnde. Dan heb of schijt aan je klanten (gezien de reviews hebben ze dat ook) of je procurement afdeling weet niet hoe zij goede contracten kunnen afsluiten met jullie logistieke partner. Maar ik weet wel waar het aan ligt! Def-Shop Duitsland stuurt het lekker goedkoop met eigen vervoer 1x in de 2 weken naar Def-Shop Zwolle en pas bij aankomst in Zwolle wordt het overgedragen aan PostNL. Maar de klant ondertussen wachten. En wat het nog erger maakt, het telefoonnummer wat in de e-mail staat, bestaat niet. Wat een stelletje oplichters. Wanneer het pakketje aankoopt, gaat het ook linea recta terug naar Def-Shop. Dit bedrijft verdient mijn centen niet. Aanbeveling: BLIJF WEG VAN DIT BEDRIJF!

C

Chicken Fried Rice

02-08-2022

0forum

Broek

Na alle review te hebben gelezen had ik twijfels of ik hier wel zou bestellen maar vond de broek zo leuk en niet duur dus dacht ik waag het. Ik heb twee broeken besteld omdat ik twijfelde aan de maat. Artikelen snel gekregen 1 terug gestuurd kreeg snel mailtje dat ze mijn retour hadden en binnen korte tijd mijn geld terug. Dus bij mij is het prima gegaan

M

Mya

26-04-2022

0forum

2 broeken

Bestelling gedaan en betaald. Twee broeken Niets geleverd, geen e-mail en reactie op mail duurt erg lang

M

Moma

07-02-2022

0forum

En winterjas 37260740

(No title) Ik heb december 2021 een winterjas besteld en retour gestuurd vanwege foute kleur. Die retour is bij het bedrijf op 17dec2021 ontvangen. En na meerdere malen mailen hebben ze gezegd dat ik 4 weken moet wachten voor mijn geld, nadat de 4 weken en 9 dagen extra verstreken is heb ik weer contact genomen met Jean-Paul en hij zei dat ik weer 2 weken extra moet wachten. En nu moet ik nog 5 extra werkdagen wachten om mijn geld te krijgen. Echt F en K bedrijf. Ik ga nooit meer wat daar bestellen. Ik vroeg hun ook voor cadeau bon korting dat wouden ze niet geven. Ze willen hun fout niet accepteren. En Jean-Paul zei telefonisch tegen mij dat hun online moet boycotten. Met vriendelijke groeten,

A

Arthur

07-02-2022

0forum

Sweater

XL besteld nou leek meer een S Dus retour gestuurd, 18 dec 2021. Nu nog steeds mijn geld niet terug. Telefonisch zeer slecht te bereiken. Via mail uit eindelijk toe gezegd dat binnen 4 weken geld terug. Dus niet, ze hadden retour op 30 dec al binnen

D

Daan Mudde

03-02-2022

0forum

2 Jassen

Ik heb op 4 december 2021 2 jassen besteld, de jassen waren te groot dus ik heb deze beide weer op 11 december 2021 netjes retour gezonden. Na meerdere keren contact te hebben gehad met desbetreffende klantenservice van dit bedrijf, ben ik nog steeds in afwachting van de terugbetaling van de retour gezonden jassen. als je een bestelling plaatst wordt er van je verwacht dat je deze netjes betaald. Ik verwacht dan ook zeker als het product niet naar wens is en ik deze terug stuur, ik ook binnen een normale termijn mijn geld terug mag ontvangen.

M

Mauricio Junker

30-01-2022

0forum

3 sweaters

Nooit mijn geld terug gekregene bestel datum 8 december 2021. Voor ruim 800 euro opgelicht. Oplichters zijn het

R

Rico

30-01-2022

0forum

2 x Jeans

Ik heb 16 november 2021 !! 2 jeansbroeken aangekregen en deze wegens foutieve maat (eigen fout) terug moeten sturen. Deze is op de post gedaan 24/11. Sindsiden bleef het stil tot ik zelf half december contact opnam. Ze hadden achterstand, maar het kwam goed. Nu einde januari hebben we NOG STEEDS ons geld niet teruggestort gekregen, al hebben we wel een melding gekregen dat de retour betaal opdracht doorgegeven was op 12 jauari 2022. We zijn ondertussen 28/01 , en ze antwoorden niet meer per mail , niet meer telefonisch.. Dus meer dan 2 maanden na de retour, vrezen wij nu ons geld kwijt te zijn. Pure oplichterij.

G

Geert Van Heesbeke

28-01-2022

0forum

Cp company jas

Een co company jas gekocht afgeprijst van 699,- maar 499,- ik dacht een koopje. Bij aankomst had de badge krasjes en vond ik dus geen 499 euro waard. Gelukkig kon ik het retouren. Dit is 4 december gebeurd. Echter heb nu nog geen geld terug en dat krijg ik ook niet. Defshop heeft mij en een heleboel klanten zie trustpilot opgelicht.

T

Tommy

22-01-2022

0forum

Sweatshirt

Bestellen gaat goed, maar als je iets retour stuurt. Dan begint ellende, je kan ze telefonisch niet bereiken. En via mail, alleen maar automatisch antwoorden. Is in behandeling. Ben pas maand bezig.

D

Daan Mudde

14-01-2022

0forum

Kan niets aankopen

Maten L en XL zijn nooit binnen...kan dus niets aankopen...spijtig

J

Jim Vdm

11-01-2022

0forum

2 broeken

Vorige maand 2 broeken retour gestuurd. Na lang wachten bericht ontvangen en geld zou terug gestort worden. Echter mijn geld niet gekregen en ze zijn niet bereikbaar en reageren niet op emails. Weg geld! Alexander Büchler, de eigenaar van het bedrijf vind het blijkbaar prima om mensen op deze manier op te lichten.

B

Bert

01-11-2021

0forum

Broek

Kleding was naar mijn zin, maar toen kwam het retourneren van de broeken die niet pasten. Ik heb zo’n 6 weken geleden het pakket teruggestuurd en heb nog geen reactie ontvangen. Gelukkig heb ik betaald met Klarna. Er is op geen mogelijkheid contact te krijgen met die gasten, mailen werkt niet, klantenservice bellen heeft geen zin de lijn wordt simpel weg verbroken. Doe geen zaken met deze gasten want ik weet dat ik geen uitzondering ben. Er zijn veel mensen die nog geld krijgen van Def-shop. Had ik maar de reviews eerst gelezen van def-shop

S

Sabrina

29-07-2021

0forum

Kleding

Hallo, ik heb mijn geld niet ontvangen totaal € 411,78, ik heb 2 weken geleden contact opgenomen en mijn retourpakket was al aangekomen bij jullie.Op de webshop staat dat het retour pakket binnen 10 dagen wordt verwerkt maar er was mij verteld dat het waarschijnlijk nog twee weken langer zou duren ,ik heb gewacht maar heb nu nog steeds mijn geld niet terug! Ik wil mijn geld nu meteen terug anders stel  jullie in gebreke ; ik heb alle bewijzen en onderneem ik juridische stappen. Afz Cynthia

C

Cynthia

04-07-2021

0forum

2 T-shirt

Ik heb hier door de jaren heen veel besteld en alles is gewoon goed.

D

Dennis

30-06-2021

0forum