Volera (voorheen De WoonWinkelier)

5.9

Bestellen

4

Service

5.2

Prijs

4.7

Levering

39.5%

Zou hier weer kopen

Volera (voorheen De WoonWinkelier)

Sta jij op het punt je huis nog meer een thuis te maken met het assortiment van deze woonwebwinkel? Knus! Maar als je het bedrijf verder nog niet kent, ben je misschien nieuwsgierig naar de meningen en ervaringen van eerdere consumenten. Dan is het fijn dat er mensen voor je zijn geweest die een recensie hebben geschreven met daarin een beoordeling van de winkel, hun service en de kwaliteit van de producten. Toch mooi dat mensen bereid zijn elkaar en vreemden te helpen! Wil je straks zelf iemand helpen bi het maken van een keuze? Kom dan gerust nog eens terug om zelf een review te schrijven.

Herinrichting

Als het interieur niet meer goed voelt, is het wellicht tijd voor een herinrichting of in ieder geval wat aanpassingen. Of als de creativiteit gewoon kriebelt. Je kunt het zo gek maken als je wilt, maar als je de meubels nog steeds mooi vindt, kun je ook een nieuw vloerkleed voor de bank leggen. Ook aan nieuwe hanglamp boven de eetkamertafel of een vloerlamp naast de stoel in de hoek kan een vertrek al doen veranderen. Een nieuw bijzettafeltje neemt weinig ruimte in, dus die past er meestal wel bij. Die salontafel wordt wat meer pas- en meetwerk, maar kan wel net dat beetje zijn wat de zitkamer nodig heeft bij die nieuwe gordijnen. Naast die nieuwe kleur op de muur of paar banen behang natuurlijk. Maar waar je ook voor kiest, als het toevallig in de aanbieding is of voordelig afgeprijsd, geeft dat natuurlijk een extra kick.

Vergeet buiten niet

Maar het opfrissen of fraai opnieuw decoreren geldt natuurlijk niet alleen voor de woonkamer, keuken of slaapkamer. Ook de tuin of het balkon kan soms een nieuwe look gebruiken. Tuinverlichting is een eenvoudige manier om een andere sfeer te creëren, maar ook een parasol of tuinset kan al een groot verschil maken. Kun je gelijk milieubewust kiezen en voor solar LED gaan. Maar misschien vind je een kandelaar of stolp wel gezelliger staan. Zo’n windscherm is alleen maar praktisch. Vergeet in het najaar alleen niet een beschermhoes over de tuinmeubelen te doen als iets niet meer in de schuur past, want dan blijft het langer mooi. Kun je volgend jaar weer heerlijk sfeervol buiten in de zon zitten genieten op die tuinstoel.



Volera (voorheen De WoonWinkelier)

Dit is zo’n webshop waar je terecht kunt voor frisse accenten in een bestaand interieur of een complete herinrichting. Je vindt hier allerlei woonproducten en er zijn wekelijks aanbiedingen. Je kunt hier terecht van vloerkleed tot lamp, van tafel tot stoel. Retourneren is mogelijk, mits binnen 14 dagen na ontvangst, en het bedrag wordt gewoon gecrediteerd. Bestellingen boven de 95 euro worden gratis bezorgd.

Recensies voor en door consumenten

Wist je dat je door een review van jouw ervaring te schrijven en je mening met ons te delen, consumenten na jou helpt bij het maken van een weloverwogen keuze? Zij komen hier namelijk om beoordelingen te bekijken als ze volledig onbekend zijn met een bedrijf of webshop. Fijn toch, dat we elkaar op zo’n simpele manier al kunnen helpen! Dus scoor vandaag nog die punten voor jouw karma en schrijf snel een recensie!

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 500 karakters

Gelieve eerst in te loggen

Bestellen

starstarstarstarstar

Service

starstarstarstarstar

Prijs

starstarstarstarstar

Levering

starstarstarstarstar

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (43)

Tapijt

Drie weken later en nog steeds het verkeerde tapijt. 'Oplossing': ik moet het persoonlijk naar een postNL-punt brengen voordat ze het juiste sturen. Klant boet voor hun fout, belachelijk. Bellen? Enige uitzondering: thuis ophalen. Word nog ''gegijzeld'' tot ik hun fout herstel door verkeerd tapijt terug te brengen voor ze het juiste sturen. Geen compensatie voor tientallen extra e-mails en telefoontjes. Bij Volero is klantenservice blijkbaar ''uitzonderlijk.''

Z

zakaria

14-12-2023

0forum

Vloerkleed

In de winkel wordt je vriendelijk geholpen en wordt het beeld geschetst dat Volero een nette klantenservice heeft. Bij de aanschaf van het kleed heeft mijn vrouw specifiek geïnformeerd of het desbetreffende kleed pluist en werd aangeven dat als dit gebeurt er sprake is van fabrieksfout en het dan geen enkel probleem is om het kleed te retourneren. Helaas pluist ons kleed enorm en toen we hier na drie weken melding van maakte werd er door de klantenservice geen enkele oplossing geboden. Zal dit bedrijf gezien deze ervaringen absoluut niet aanraden.

M

Mitasha

14-10-2023

0forum

Kleed

Hier niet kopen Had een vloerkleed gekocht Zou binnen 1 tot 3 werkdagen geleverd worden Nu anderhalve week verder en nog steeds niks Als je mailtjes stuurt naar de klantenservice Zeggen ze dat het klaar is om verzonden te worden Kijk je op het leveringsportaal ligt het nog steeds in het magazijn Als je dan zegt dat je het kleed wilt annuleren Krijg je als antwoord dat het niet kan omdat het klaar is om verzonden tecworden Maar niks verzonden

G

Gerda

03-10-2023

0forum

Vloerkleed

Slechte kwaliteit buiten de bizar lange levertijd, en zeer onklantvriendelijke klantenservice!! Bespaar je tijd en energie koop hier niets!

A

Angela

12-04-2023

0forum

Vloerkleed

Totaal slechte kwaliteit en vervolgens slechte service. Doe jezelf een lol en koop hier niets!

S

Stefan

23-03-2023

0forum

Pearl crème

A

Anke Rijnberg

03-02-2023

0forum

Adana Carpets Rond Asa lichtgrijs

Vloerkleed werd later bezorgd dan vermeld werd. Hij ligt nu een half jaar en de stof is helemaal plat, heel slechte kwaliteit. Ik onderhoud het kleed goed maar dat heeft geen effect. Ik vond het een duur kleed voor wat je krijgt helaas! Niet tevreden.

T

Tamar

22-10-2022

0forum

Fidela kleed

Eind juni 22 een fidela kleed gekocht en ziet er nu al niet meer uit. Hevige slijtage is het antwoord van Volero en verder niets. Nee gewoon slechte kwaliteit want in deze korte tijd waarvan wij ook nog eens 4wk weg waren zou dit niet mogen gebeuren. Denk maar goed na om bij Volero een kleed te kopen. Wij niet meer ook al om de slechte service

G

G.

16-10-2022

0forum

vloerkleed

Ik heb bijna 10 weken geleden een vloerkleed gekocht. Dit zou 7 weken later aankomen. Dit verschoof in de loop der tijd naar deze week. Op dit moment is het onduidelijk wanneer het komt, er staat geen verwachte leveringsdatum meer. Ook zijn ze nu niet meer telefonisch te bereiken. Slechte service en absoluut géén snelle levertijd. Ik vind het ook een slechte zaak dat je in dit soort gevallen niet op de hoogte wordt gesteld.

M

Marjo Crooijmans

04-10-2022

0forum

Twee kleden

Twee dezelfde kleden besteld voor 250 euro in de woonkamer. Binnen 3 maanden enorme slijtageverschijnselen op 1 kleed. Na meerdere malen contact te hebben gezocht en gemaild was men op geen enkele wijze bereid om naar een oplossing te zoeken. Schandalige persoonlijke verwijten werden gemaakt dat wij niet netjes genoeg waren, gebaseerd op onze ingezonden foto's waar twee koekkruimels en hondenharen te zien waren. Wat een belediging door de zogenaamde klantenservice! En dan te weten dat je als werkende mensen na thuiskomst altijd met pantoffels door je huis loopt. Één medewerker aldaar snapte dat de reacties echt niet konden en dat gezien ons gebruik zulke slijtageplekken niet normaal waren. Deze medewerker was het met ons eens en zou opnieuw onze klacht met haar teamleider opnemen....niets meer van haar mogen vernemen. Volero NOOIT MEER!

A

Alexandra

25-02-2022

0forum

Geannuleerd na 4 weken niet leveren

Bij Volero een vloerkleed besteld. Na 3 weken niets gehoord. Navraag gedaan bij de klantgen service: Goed nieuws uw product is gearriveerd, u kunt vanavond een track & trace verwachten... Een paar dagen later nog een bericht naar de klanten service De typemiep copy paste netjes dezelfde reactie: goed nieuws uw product is gearriveerd, u kunt vanavond een track & trace verwachten... Een paar dagen later nog niets weer een vraag gesteld per mail. De typtrust heeft nogmaals de copy paste actie uitgevoerd met zelfde bericht... Wij hebben de order geannuleerd, dit bedrijf is onbetrouwbaar. google maar eens hoe veel negatieve reacties er zijn. Bij volero kunt je er van op aan dat ze niet leveren en de klanten service is een lachertje. Rode vlag .. niets bestellen. Zit tegen oplichting aan. De 1 ster is omdat ik hier geen 0 ster kan submitten.

W

walter pothof

16-12-2021

0forum

vloerkleed

Koop nooit bij Volero kwaliteit en service is een 1. Ik heb een.vloerkleed gekocht na 6 maanden laat het stiksel van de zoom los. Na 3 weken mailen met de klantenservice 10% korting. We hebben echt ons best gedaan en blijven herhalen wij willen blijde klanten. Lever goede kwaliteit kleed voor 200 euro . nu maar naar de rechtsbijstand

I

Ingrid

01-07-2021

0forum

Maart 2020

Zeer slechte kwaliteit Zeer slecht service Geen garantie Let op! Tapijten gaan niet langer dan zes maanden mee

A

Albers Maartje

26-06-2021

0forum

Vloerkleed

Mooi wol kleed gekocht, maar na een paar weken al enorme slijtage. Zij vinden dat dat erbij hoort. Echt TE slecht voor woorden.

M

M. E.

25-06-2021

0forum

Kleed

Vervilt, slecht geknoopt, kortom een waardeloze prul. Oktober gekocht geef het nog twee maanden kan het bij het grofvuil.

D

Deborah

17-05-2021

0forum

Wonder Green

Lang moeten wachten op levering Diverse malen gebeld, staat ingepakt maar moet nog verzonden worden is het antwoord. Kleed na een aantal weken ontvangen. Uitgerold en vol met bobbels en randen, kleed krult omhoog. Een of andere onverlaat heeft kleed verkeerd opgerold. Nooit meer kopen bij deze zaak.

J

Jolanda

25-04-2021

0forum

Fraai hoogpolig tapijt

Geen garantie Geen service Enorm slechte kwaliteit, prima als je iederen paar maanden een nieuw interieur wenst Nalatig in afspraken en respons Geen aanrader, bestel hier niet.

M

Maartje Albers

06-04-2021

0forum

Vloerkleed Feline wit gemêleerd 230x330

Heb dinsdag het kleed besteld en vandaag, woensdag, ligt hij op de vloer. Keurig verpakt, prettige bezorger. Niets dan lof, twijfel dus niet , gewoon bestellen en de volgende dag in huis.

M

Marjan

24-02-2021

0forum

Wollen vloerkleed Feline

Bestelling geplaatst met volgens de site 5-8 dagen levertijd, ik ontvang een mail dat de levertijd 10 weken bedraagt. Antwoord vd klantenservice: "Hartelijk dank voor uw mail. Excuus voor dit ongemak. De website moet hierin nog aangepast worden, maar doordat er meerdere levertijden moeten worden aangepast gaat hier tijd in zitten. Om onze klanten niet vervolgens voor een verassing te laten komen staan, hebben wij deze mail opgesteld. Ik wil u dan ook vragen hier rekening mee te houden. Ik kan mij goed voorstellen dat de langere levertijd een teleurstelling voor u is. Kan ik u anders een lijst toesturen met vergelijkbare vloerkleden welke wel sneller leverbaar zijn." Volgende mail: "Helaas is op dit moment het door u bestelde vloerkleed in productie. Hierdoor is de levertijd langer. Onze excuses hiervoor. ​ Ik begrijp dat dit een teleurstelling is. ​Helaas kunnen wij dit proces niet versnellen. Mochten wij het vloerkleed toch eerder ontvangen dan verwacht, wordt uw bestelling uiteraard ook eerder verzonden." Uiteindelijk heeft het dan nòg 4 weken langer geduurd tot levering (die dan zaterdagochtend om 8h30 was waar ik niets aan kon kiezen of veranderen, gewoon die melding plots 2 dagen eerder)

K

Katrin Van Leuven

30-01-2021

0forum

Vloerkleed

Stelletjes amateurs en oplichters. Heb een vloerkleed besteld zogenaamd bruin/grijs. Ik krijg licht grijs vloerkleed en op de pakbon staat duidelijk licht grijs. Stuur ik een mail terug dat het niet klopt,krijg ik te horen dat de magazijn niet mee eens is en daarom heeft ie de kleur benaming veranderd. Dan denk ik bij mij zelf dat is jullie probleem en niet van de consument. Nou moet ik toch 25 euro verzendkosten betalen voor retour omdat bij hen ondeling de fout ligt. P.s Ze antwoorden slecht op de mails en super slecht telefonisch! NOOIT MEER BESTELLEN!!

M

Melke

20-11-2020

0forum