Ervaringen CameraTools

Steeds meer mensen pakken als hobby fotografie op, het is in populariteit erg toegenomen, helemaal sinds het digitale tijdperk begon. Voor het maken van mooie foto’s heb je allerlei materialen nodig. Een camera, lenzen, statief, etc. Hiervoor kun je terecht bij CameraTools. Zij bieden deze nieuw aan maar ook occasion modellen kun je bij hen vinden evenals de nodige accessoires. Wat de klanten zeggen over deze winkel lees je hier.

Over CameraTools

CameraTools is een bedrijf dat gevestigd is in Apeldoorn en gespecialiseerd is in het aanbieden van camera’s, objectieven, video- en fotoaccessoires en nog veel meer. Naast de webshop hebben zij ook een showroom in Apeldoorn waar je als klant zelf de producten kunt bekijken. Het assortiment wat ze bieden is zeer ruim en daarnaast kun je ook bij hen terecht voor een advies op maat, het huren van een camera of de aanschaf of verkoop van occasion artikelen.

Cameratools.nl - Een Han Bouwmeester schuiltent opvouwen doe je zo!

Ten eerste vind je op CameraTools de online webshop met producten in de volgende categorieën:

• Digitale Camera
    • Lenzen & Objectieven
    • Verrekijkers & Telescopen
    • Pro Video & Audio
    • Foto & Video Accessoires
    • Studio & Strobist
    • Tassen & Koffers
    • Statieven & Toebehoren
    • Beeld & Bewerking
    • Analoog
    • Outdoor & Travel

Daarnaast kun je ook artikelen zoeken op merk. Je ziet bij de producten meteen staan of deze nog op voorraad zijn. Zo ja, dan wordt deze indien je hem voor 23.59 uur besteld, de volgende dag al thuis afgeleverd. Je kunt je bestelling op de meest gangbare wijzen betalen bij CameraTools. Voor bestellingen onder de € 50,- betaal je voor verzending € 3,95, daarboven is verzending gratis, tenzij de verpakking groot is.

Occasions

Bij CameraTools verkopen ze ook occasions. Dit kan gaan om camera’s, lenzen, objectieven en accessoires. Zij bieden hierop 12 maanden garantie. Ook is het mogelijk om je eigen oude apparatuur aan te bieden voor inruil. Via een vrijblijvende aanvraag voor een inruil-offerte krijg je eerst een indicatie van de prijs die ze je aanbieden. Dan kun je daarna beslissen of je hiermee akkoord gaat.

Verhuur

Wanneer je alleen voor een gelegenheid extra apparatuur nodig bent, is het zonde om veel geld uit te geven. Daarom kun je bij CameraTools vele Canon en Nikon camera’s, lenzen en flitsers huren voor een paar dagen. Ook is het mogelijk om een complete flits-set te huren voor in de studio of onderweg, of een complete draadloze geluids-set.

Xpozer, cashback en korting

Via de pagina van CameraTools kun je ook de Xpozer bestellen, een speciaal soort wisselframe voor het ophangen van de door jou gemaakte foto’s. Ook vind je via de website van CameraTools de lopende cashbacks en kortingen. Zo zie je meteen of je geld terug kunt krijgen als je op dat moment bij CameraTools een camera van bijvoorbeeld Canon besteld.

Wanneer je een klacht hebt dan moet je deze zo snel mogelijk duidelijk kenbaar maken. Je ontvangt hierop binnen 14 dagen een reactie. Ook kun je de klacht indienen via het klachtenformulier op de website van Thuiswinkel.org. Deze wordt dan zowel naar CameraTools als Thuiswinkel.org gestuurd. Als consument moet je hen 4 weken de tijd geven om een klacht in onderling overleg op te lossen. Hierna ontstaat een geschil dat vatbaar is voor de geschillenregeling.

Laat hier ook jouw review achter!

Wordt je goed geholpen bij CameraTools en bieden ze goede camera™s, lenzen en toebehoren aan tegen redelijke prijzen? Lees hier wat de klanten zeggen!

CameraTools

3
    0% Zou hier weer kopen!
    2
    4
    2
    4

slecht advies

Niet blij met het advies dat mij werd geboden. Er is mij een tweede hands camera verkocht dat niet voldoet aan de eisen die ik aangaf tijdens de koop. De camera terug gebracht om te laten kalibreren. werd aangegeven dat deze weer werkte, maar nog steeds onscherpe fotos. Weer terug geweest voor advies, instellingen gewijzigd, maar nog steeds onscherpe fotos, zelfs door de verkoper. Jammer. Ik ga er heen meer heen.

Door: ruben27-02-2019
    3

Schrijf zelf een review over CameraTools