Bazta

2

Bestellen

2

Service

4

Prijs

2

Levering

0%

Zou hier weer kopen

Bazta

Zoek je een online shop waar scherp geprijsde artikelen worden aangeboden? Dan is Bazta wellicht interessant voor jou. Bekijk via NederlandReview wat er bekend is over dit bedrijf en bijbehorende webshop. Alle reviews die je leest zijn op objectieve en onafhankelijke wijze geschreven.


Wat is Bazta?


Bazta, online actief op Bazta.com is een online shop. Deze onderneming is in 2022 opgestart en heeft als missie iedereen een mooie koopervaring te bieden. Deze doelstellingen willen ze bereiken door een groot aanbod aan kwaliteitsartikelen aan te bieden. Ze stellen dit te doen tegen zeer scherpe prijzen. Ook wordt er ingezet op een goede klantenservice. Ze willen producten verkopen waar iemand van kan dromen. De scherpe prijzen zijn naar eigen zeggen te danken aan goede onderhandelaars.


Bestellen


Wil je een online bestelling doen? Dit is binnen een aantal stappen te realiseren. Als je al weet wat je zoekt kun je de artikelnaam in de zoekbalk invoeren. Vervolgens geef je een zoekopdracht. Wellicht kijk je liever eerst even rond. Dit kun je doen door op een van de categorieën te klikken. Het is mogelijk om als gast of met een klantaccount te bestellen. Betalingen kunnen via diverse betaalmethodes verricht worden. Zo betaal je onder andere via iDEAL, Visa en Mastercard. Voor alle betaalopties kun je het beste een kijkje op de website van Bazta nemen.


Bezorginformatie


De leveringen vinden gemiddeld plaats tussen de 2 en 3 werkdagen. Orders die tijdens werkdagen voor 15:00 uur worden geplaatst, zullen dezelfde dag verstuurd worden. Je dient er rekening mee te houden dat er op drukke dagen vertraging kan ontstaan. Er wordt samengewerkt met een aantal bezorgingsbedrijven. Tijdens het bestelproces krijg je de optie om een bezorgingsbedrijf te selecteren. Er kan louter geleverd worden aan Nederlandse afleveradressen. Bij een minimale bestelwaarde van € 99,- worden er geen verzendkosten in rekening gebracht. Als jouw bestelling onderweg is zal je een verzendbevestiging ontvangen. Dit is inclusief Track & Trace code. Hiermee kun je online bekijken waar jouw pakket zich op welk moment bevindt.


Retourbeleid


Wil je afzien van jouw aankoop? Dan is het mogelijk om een retour in gang te zetten. De retourtermijn is vastgesteld op 30 dagen. Deze fase gaat in op het moment dat je jouw bestelling fysiek hebt ontvangen. Een retour moet bij dit bedrijf aangemeld worden via een retourformulier. Na de aanmelding heb je twee weken de tijd om het artikel terug te sturen. De verzendkosten bij retourneringen komen voor rekening van de klant. Er wordt bij een retourzending geadviseerd om een Track & Trace te gebruiken. Nadat een retourpakket is ontvangen zal het aankoopbedrag worden terugbetaald. Let op dat je hiervoor wel moet voldoen aan de retourvoorwaarden. Als je dit niet doet kan er waardevermindering toegepast worden.


Klachten


Het kan voorkomen dat je een klacht wilt indienen. Klachten kunnen per e-mail worden doorgegeven. Het e-mailadres dat je daarvoor kunt gebruiken is support@bazta.com. Er wordt aangegeven dat ze zo spoedig mogelijk zullen reageren. Is de uitkomst niet waar je op had gehoopt? Dan zou je je klacht kunnen indienen bij het ODR-platform van de Europese Commissie.


Klantervaringen


Ben jij al klant bij Bazta? Dan horen we graag wat jouw ervaringen zijn. Wat vind je van je aankopen? Hoe heb je het bestelproces en service ervaren? Ga je hier in de toekomst vaker iets bestellen? We waarderen het als jij je visie deelt via een review op deze pagina.


 

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 500 karakters

Gelieve eerst in te loggen

Bestellen

starstarstarstarstar

Service

starstarstarstarstar

Prijs

starstarstarstarstar

Levering

starstarstarstarstar

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (1)

Byron Deurbel

Op 25 juli 2023 heb ik een bestelling geplaatst. Er wordt op de website aangegeven binnen 2 dagen wordt de bestelling bezorgd. Na 4 dagen werd ik wat ongerust en vroeg ik via de chat of het wel goed gaat met de bestelling. Vervolgens geen antwoord. Na wederom 2 dagen besloot ik een e-mail achteraan te sturen omdat ik nog steeds niets hoorde. Op de website staat binnen 48 uur ontvang je een reactie. Een reactie heb ik nooit ontvangen maar wel eindelijk de track en trace op 1 augustus 2023. Op 3 augustus krijg ik de melding dat het pakketje bij een service point afgeleverd is maar niet bij welke. Ik was gewoon thuis maar niemand belde aan. Als ik vervolgens probeerde de klantenservice te bellen, wordt meteen opgehangen. Nu blijkt het ook dat ik met het bestelde product niet tevreden ben en wil het terug sturen. Helaas is er nergens de mogelijkheid om een retoure aan te melden. Heb dus zelf bijna € 11 moeten betalen voor het verzandlabel. Ben benieuwd of ik überhaupt de hele aankoopprijs terug krijg. Al met al ben ik dus erg ontevreden en zal bij deze webshop nooit meer bestellen.

M

M.

04-08-2023

0forum