6

4

4

6

100%

Bandenjager

Zijn de banden van jouw auto aan vervanging toe en wil je niet te veel betalen? Of heb jij winterbanden nodig om de koude wintermaanden veilig door te komen? Misschien is Bandenjager dan wel de bandenshop voor jou. Ben je benieuwd wat de ervaringen zijn van andere klanten? Lees dan hier hun reviews. Ze vertellen je alles over de kwaliteit, de levering en de prijs. Ze geven hun beoordeling over de banden en de webshop zodat jij weet wat je van Bandenjager kunt verwachten. Kom nooit voor onverwachtse verrassingen te staan en lees de reviews.

Over Bandenjager

Het team van de webshop wil maar één ding. Ze willen hun klanten de goedkoopste banden aanbieden. Bij Bandenjager houden ze niet van ingewikkelde zoekfuncties en misleidende kosten, alles in simpel en doeltreffend. Ze maken het vinden van nieuwe banden dan ook makkelijk en snel. Je krijgt bij Bandenjager ook alleen topkwaliteit. Ze verkopen alleen banden die het beste getest zijn  en controleren alle banden zelf voor ze verkocht worden. Ze geven hun klanten dan ook graag tips en dagdeals om ze te helpen om de beste keuze te maken.

Merken Bandenjager

• Continental
• Dunlop
• Excelon
• Fulda
• Goodyear
• Hankook
• Michelin
• Pirelli
• Riken
• Vredestein

Diensten Bandenjager

De zoekmachine van Bandenjager maakt het vinden van geschikte banden een stuk makkelijker. Je vult in wat je zoekt en je krijgt direct een overzicht te zien met banden. Je hoeft je ook geen zorgen te maken over hoge bezorgkosten. De verzending is namelijk gratis. Verder heeft Bandenjager alle banden op voorraad. De banden kunnen dan ook meteen verzonden worden als de bestelling door de klant geplaatst is. Je hebt je banden meestal binnen 24 uur in huis. Betalingen gaan ook veilig met Visa, Maestro, iDeal, AfterPay en MasterCard. Online klanten krijgen vaak ook kortingen en er zijn altijd aanbiedingen te vinden. Bandenjager belooft klanten de allergoedkoopste banden en de extra aanbiedingen maken de prijzen nog aantrekkelijker.

Klantenservice Bandenjager

Heb je vragen over de banden in de webshop? Weet je manieren hoe de webshop hun website kan verbeteren? Of is er iets misgegaan en wil je een klacht melden? Bekijk dan de contactgegevens op de webshop om contact op te nemen met de klantenservice. Je kunt het contactformulier invullen en zo een bericht sturen. Het is ook mogelijk om zelf te mailen. Het e-mailadres staat bij het contactformulier vermeld. Voor dringende zaken kun je ook gebruikmaken van het telefoonnummer. Via de post is Bandenjager ook beschikbaar.

Geef jouw mening over Bandenjager!

Heb jij de winterbanden uit de webshop al onder je auto zitten? Of heb jij je zomerbanden net vervangen? Schrijf dan een review en geef jouw mening over Bandenjager. Wat vind je van de prijzen? Zijn de echt de goedkoopste? En zijn de banden echt van de beste kwaliteit? Laat het in jouw beoordeling weten en vertel over jouw ervaringen met de autobanden. Raad jij andere klanten aan banden te bestellen bij Bandenjager?

Ben je op zoek winterbanden of zomerbanden? Je kunt bij Bandenjager terecht. Wat zijn de ervaringen van klanten? Lees hun reviews over de kwaliteit.

10

Retour zending

Ik heb mijn banden op 26-12-2018 ( binnen retour termijn) retour gezonden, ik heb nog steeds geen reactie ontvangen. Ik heb 3 keer mail verstuurd voor navraag, nee hoor geen reactie terug!! Telefonisch contact is helemaal niet te bereiken.... wachten.. wachten..wachten

Aktamar

15-01-2019