NederlandReview

    Nuon
    Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

    Nooit meer!!!!!

    Geertruda22-08-2016
    2
    Zou hier weer kopen: NEE

    Bestellen

    2

    Service

    2

    Prijs

    2

    Leveren

    2

    We hadden automatisch incasso lopen bij Nuon. Toen de rekening nummers over gingen naar Iban nummers, kregen we een dreigbrief voor een deurwaarder. Hierover gebeld met de klantenservice, en kregen te horen dat het onze eigen fout was. Moesten we maar voldoende saldo op te rekening hebben staan. Dit gecontroleerd en er heeft al die tijd voldoende op de rekening gestaan. Nog kontakt gehad met de Rabobank en die wist ons te vertellen dat ze bij Nuon een zooitje van gemaakt hadden bij alle Rabobank rekeningnummers met automatisch incasso.
    Intussen weer een dreigbrief ontvangen met datum deurwaarder. Klantenservice Nuon weer gebeld, met het hele verhaal. En toen ik uiteindelijk de juiste persoon aan de lijn had, kreeg ik de horen dat dit inderdaad bij meerdere Rabobank kanten het geval was. Op de vraag hoevaak ze geprobeerd hadden om het bedrag af te schrijven, kreeg ik als antwoord: 1 keer! Maar ze beloofde dat ik een excusbrijf zou krijgen. Na een jaar geen excusbrijf ontvangen ondanks ik nog een aantal keer klantenservice nodig had om alles goed te krijgen, en die verzekerde we dat de excusbrijf nog in het systeem zat, ben ik over gestapt naar green choice. Geen problemen daar. Word nog wel regelmatig lastig gevallen door Nuon, ondanks het bel me niet register.


    Bekijk ervaringen van Nuon

    Schrijf zelf een review over Nuon

    Uw beoordeling