NederlandReview

    HAPPYCAR
    Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

    De verzekering geldt niet bij de autoverhuur

    Femke12-01-2018
    2
    Zou hier weer kopen: NEE

    Bestellen

    2

    Service

    2

    Prijs

    2

    Leveren

    2

    Happycar verkoopt aanvullende verzekeringen die helemaal niet geldig zijn bij de autoverhuur waar ze u naartoe sturen. In mijn geval, Del Paso autoverhuur. Del Paso liegt over Spaanse overeenkomsten die ik verschillende keren heb gecontroleerd door in het Engels te vragen waarvoor ik heb getekend. Ze zeggen dit en doen dat. De volgende keer zal ik een Spaanse tolk meenemen die het contract kan ontcijferen, zodat ze niet beloven een nieuwe auto te verhuren (in plaats van de overeenkomst met Wisecars / Happycar) met een verzekering, wat een grote leugen blijkt te zijn. Happycar neemt hier afstand van. Ze doen er niks aan. Ook duurt een reactie lang en is ´´op het vliegveld huren´´ hetzelfde voor Happycar als met een shuttle verderop huren. Nooit meer deze armzalige tussenpersoon met belabberde service. Ik geef de voorkeur aan een betrouwbare Hertz of Avis. Ze willen 55,15 euro verdienen door leugens te verkopen. Treurig.... Heel teurig.

    Femke12-01-2018

    Mij werd overigens niks gemeld over een borg achterhouden toen ik over mij Allianz verzekering begon. Het enige wat ik kon doen was een nieuwe auto huren met een nieuwe verzekering. De Allianz verzekering was niet geldig werd gezegd. Ik heb dit meerder malen aangekaart. Gezien ik toch een auto nodig had ben ik voor de nieuwe auto met nieuwe verzekering gegaan. De auto van Happycar zou komen te vervallen en ik ´´moest mijn geld maar gaan terugvragen´´. Dit eenmaal bij Happycar aangekaart zou ik een verzekering hebben afgesloten?!?!?!. Oplichting na oplichting. Brian van Happycar leest constant hetzelfde verhaal voor waar Happycar hem voor getraind heeft. Karma komt vanzelf....

    Jos de Groot22-01-2018

    "op het vliegveld huren´´ hetzelfde voor Happycar als met een shuttle verderop huren" Dit is al eerder regel als uitzondering bij Happycar. Diverse klachten met betrekking tot Happycar hebben er mee te maken dat klanten op het vliegveld erachter kwamen dat de auto niet op het vliegveld stond maar ergens in een "achterafje" . Of ze laten je op het laatste moment doodleuk weten dat de auto niet op het vliegveld staat maar ergens anders zoals bij mij het geval was. Het begint op pure opzet te lijken. Grote boog omheen lopen.


    Bekijk ervaringen van HAPPYCAR

    Schrijf zelf een review over HAPPYCAR

    Uw beoordeling