Europcar Niet tevreden

Cijfer4

Totaal

4

Bestellen

6

Service

2

Prijs

2

Leveren

6






NEEZou hier niet weer kopen

Niet tevreden

Door: Guillermo Montero

In januari hebben we via europcar een auto gehuurd in Buenos Aires, alles was op voorhand geboekt.
Het bestellen enz verliep allemaal goed maar nu dat we toch al 4maanden verder zijn, komt er via de afschriften van visa nog een betaling bij... toen in januari hadden we 484euro betaald voor de goedkoopste wagen voor een week en we hebben wel een grotere wagen gekregen... Helaas was die vuil binnenin (blikje?flesje frisdrank) maar dat doet er niet toe. Wat mij stoort is dat je bij de afschriften ziet dat er nog een aanrekening werd gedaan van 107,25euro. (3 maanden later)Meermaals geprobeerd om contact op te nemen met de mensen in Buenos Aires maar tot nu toe geen respons gekregen, zowel telefonisch of via email.

diep teleurgesteld in Europcar die ons toch wel betrouwbaar leek te zijn



Reageer op deze review

  • De velden met * zijn verplicht

Anderen bekeken ook:

  • Schiphol Smart Parking

    Schiphol Smart Parking

    Beoordelingen, ervaringen en klachten

    Cijfer: 7Lees ervaringen
  • Vliegtarieven.nl

    Vliegtarieven.nl

    Beoordelingen, ervaringen en klachten

    Cijfer: 6,6Lees ervaringen
  • Alamo

    Alamo

    Beoordelingen, ervaringen en klachten

    Cijfer: 8,2Lees ervaringen

Schrijf zelf een Review

Over Europcar

Uw beoordeling:

  • Bestellen
  • Service
  • Prijs
  • Levering

Zou u nogmaals kopen bij Europcar?

  • De velden met * zijn verplicht

Info over Europcar

Als eerste alle nieuwtjes en acties

Schrijf zelf een Review

Schrijf nuEn win een diner voor 2!