10

10

10

10

100%

TVdirect

Wanneer je graag televisie kijkt en niet kunt wachten tot de nieuwe aflevering van je favoriete serie op TV komt, kun je overwegen of de TVdirect box iets voor jou is. Hiermee kun je alle tv programma’s, films, series, etc. streamen zodat jij precies datgene kunt bekijken wat jij wilt, wanneer je dat wilt. Wat de ervaringen zijn met dit bedrijf, en of zijn hun belofte wel na kunnen komen, lees je heir op NederlandReview.

Over TVdirect

Bij TVdirect gaan ze voor een nieuwe manier van televisie kijken. Je hoeft geen abonnement meer te hebben op een televisieaanbieder, maar kunt bij hen een apparaat bestellen waarmee je alles kunt kijken wat je wilt. Gemak en in één keer helemaal klaar voor de toekomst dus. Je kunt bij hen alleen betalen via iDeal, Bankcontact en Sofort.

TVdirect biedt de TVdirect box aan waarmee je onbeperkt toegang krijgt tot TV kanalen, een muziekbibliotheek, en alle series en films. Jij kunt dus volledig zelf bepalen wanneer je wat gaat kijken. Je schaft eenmalig het apparaat aan, en hebt verder geen abonnement of iets dergelijks meer nodig, wat natuurlijk veel geld bespaart. Bestel jouw TVdirect box en betaal veilig via jouw eigenbank d.m.v.

Hoe het werkt

Je bestelt en betaalt de TVdirect box welke je vervolgens binnen 24 uur in huis krijgt. Dan sluit je hem eenvoudig aan op je tv (HDMI aansluiting nodig) en internet, waarna je meteen kunt beginnen met kijken. Je ontvangt jouw tvDirect box binnen 24 uur thuis. Sluit hem aan op je tv, internet en stroom en je kan meteen beginnen met het kijken van live tv, series en films. Je kunt altijd 1200+ HD tv kanalen bekijken en krijgt 2 jaar fabrieksgarantie op het apparaat. Met het apparaat kijk en luister je alle media die je op internet kunt vinden, van series tot live sportwedstrijden tot uitzending gemist en series, etc. In ieder geval kun je live alle Nederlandse en Belgische zenders volgen. Ook films die momenteel nog in de bioscoop draaien zijn te bekijken via een stream met de TVdirect box. En dit allemaal met de gewenste ondertiteling en zonder reclames. Omdat je geen inhoud gaat downloaden maar alleen streamt is deze vorm van TV kijken niet illegaal.

Op de website staat dat je binnen 30 dagen niet goed, geld terug garantie hebt. Als je de Algemene Voorwaarden wilt bekijken, die iedere shop moet hebben, dan loopt die link helaas dood. Dus meer informatie over een klachtenregeling is er niet te vinden. Je kunt ze ook e-mailen of bellen, dan krijg je binnen 24 uur antwoord terug.

Jouw review hier!

Bij onderzoek naar meer informatie over dit bedrijf zijn wij tegengekomen dat de boxen niet altijd geleverd worden. Heb jij andere ervaringen, en ben je heel blij met je bestelling? Vertel er hier dan over, zodat anderen er achter kunnen komen of dit bedrijf wel of niet legitiem is. Hier op NederlandReview verzamelen wij onafhankelijk alle meningen van de consument, dus zowel positief als negatief.

Wat zijn de ervaringen met TVdirect? Leveren zij wat ze beloven, of hoor je na betaling van je bestelling niets meer van ze? Lees alle reviews hier!

10