10

10

6

10

100%

Netflix

Wie heeft er nou niet van Netflix gehoord, de website waar je onbeperkt allerlei series en films kunt bindgewatchen tot je erbij neervalt? Het is zelfs een werkwoord geworden, “even Netflixen”, waarmee bedoeld wordt dat er weer een film of nieuwe aflevering opgezet gaat worden. Maar wat zal nou de kwaliteit van de eigen gemaakte series op deze streaming website zijn? Wat voor andere series en films zul je op de website aantreffen? Zal het moeilijk zijn om een abonnement af te sluiten voor deze online streaming dienst? En hoe zal de klantenservice van Netflix reageren als je door een technisch probleem niet op de website komt of een vraag hebt? Alleen andere abonnees van Netflix zullen je dit kunnen vertellen. Lees hun reviews om een algemene indruk van deze streaming dienst te krijgen. Hun ervaringen, beoordelingen, meningen en cijfers zullen je laten zien wat je zo’n beetje van Netflix zult kunnen verwachten als je zelf abonnee wordt.

Over Netflix

Netflix is een streaming dienst. Ze maken het mogelijk dat je on demand films en series kunt kijken. Netflix heeft een grote database met allerlei films en series die je op kunt zoeken en kijken wanneer je maar wilt. On demand kijken, heet dit; Jij bepaalt wat je kijkt en wanneer. Bekende series die Netflix zelf (mede-)produceert zijn die van Marvel’s The Defenders. Die groep series bestaat uit Daredevil, Jessica Jones, Luke Cage, Iron First en The Punisher. Maar uit The 100 en The Crown zijn populaire series uit hun eigen stal. Daarnaast zijn er nog ontelbaar veel andere series die op Netflix geplaatst zijn. Voorbeelden hiervan zijn The Walking Dead, Breaking Bad, Prison Break, Designated Survivor en nog ontelbaar veel anderen. Naast het aanbod series is er ook nog een groot assortiment aan films in genres zoals drama, sci-fi, romance, historie, fantasy, horror en nog vele andere genres. Het aanbod aan films en series veranderd continue, dus houdt goed in de gaten wat voor nieuws er allemaal op staat en kijk snel je favoriete serie voor hij er misschien wordt afgehaald. Ook voor kinderen is er genoeg te doen.. Sterker nog: iedereen die Netflix afsluit heeft automatisch een kinderaccount naast het gewone account. Hierop zijn alleen kinderseries en kinderfilms te zien. Zo kun je ook kinderen onbezorgd laten Netflixen.

Diensten van Netflix

Je kunt niet op Netflix zonder hier een account voor te hebben aangemaakt. Hiervoor moet je je e-mailadres en betaalgegevens geven. Bedenk van tevoren goed of je met één, twee, vier of acht schermen wilt kijken. Wel kun je eerst een proefaccount nemen. Na een maand op proef kun je dan beslissen of je wel of niet met Netflix door wilt gaan. Ook is er een Netflix klantenservice die je kan helpen als er een probleem optreedt.

Klachten, Complimenten en Tips voor Netflix

Als jij zelf al een Netflix account hebt zijn wij heel benieuwd naar jouw ervaring met deze on demand dienst. Wat is jouw mening over de series die op Netflix worden geplaatst? En kom je toe met het aantal schermen waar je voor hebt gekozen? Schrijf een Netflix review en vertel ons alles over deze streaming dienst voor films en series.

10

netflix

Aanbod is goed, jammer dat niet alle series er te vinden zijn, maar wel de meeste die ik wil zien. Vind het te duur om overal abonnementen af te sluiten, en heb netflix gekozen voor het aanbod geen storingen gehad ofzo alles werkt goed

C

Charissa

05-09-2018