bliep

5.5

Bestellen

3.4

Service

5.7

Prijs

4.8

Levering

45%

Zou hier weer kopen

bliep

Soms gebruik je je telefoon niet heel veel, en wil je gewoon weten wat je kwijt bent aan kosten. Het kan dan slim zijn om een prepaid kaart aan te schaffen. Zo kun je nooit voor dure verrassingen komen te staan. Bij *bliep kun je zo’n kaart aanschaffen en meer. Wat de ervaring van anderen is met deze aanbieder lees je hier.


Over *bliep

*bliep is een prepaid mobiele provider die in mei 2012 gestart is. Deze provider is bedacht door en gericht op jongeren. *bliep maakte gebruik van het T-Mobile netwerk. Vanaf april 2015 stapte deze provider over naar Tele2 en stopten daarbij met onbeperkt mobiel internet. In juli 2015 ging *bliep vervolgens failliet, maar zij hebben een doorstart gemaakt als onderdeel van United Telecom. Dit is op zijn beurt weer een dochteronderneming van Artilium PLC. Zij zorgen ervoor dat United Telecom kan profiteren van de nieuwste software die op het gebied van telecommunicatie wordt ontwikkeld. Het hoofdkantoor bevindt zich in Aarschot, met vestigingen in Lommel en Eupen te België.




Diensten

Bij *bliep kun je kiezen om alleen een simkaart aan te schaffen, of een refurbished Apple iPhone + simkaart. Bij aanschaf van een simkaart van *bliep installeer je de app van *bliep op je telefoon. Je kunt dan door middel van verschillende keuzes in de app je internet per dag betalen. Als je voor € 0,- kiest, kun je wel gebeld worden, maar geen internet gebruiken. Kies je voor € 0,25 dan krijg je 10 MB gebruik voor die dag. Bij de keuze voor € 0,50 krijg je 67 MB internet voor die dag. Let op: Als je voor vandaag voor € 0,50 kiest, dan blijft dit doorgaan tot je het zelf weer wijzigt. Je moet minimaal een dag wachten voor je weer kunt downgraden. Sms en bellen zijn altijd 5 cent per sms of minuut. Je kunt er voor kiezen om in de app data bij te kopen (€ 0,25 voor 10MB) Dit kun je met iDEAL op twee manieren doen: eenmalig of automatisch. In de winkel kun je ook een *bliep- of Tele2-opwaardeerbon kopen.


Overige opties

- Bij *bliep kun je je tegoed ook via de app delen met een vriend bijvoorbeeld.
- *bliep werkt ook in het buitenland. Je kunt per sms verschillende internetbundels kopen. Daarna kun je bellen en sms'en tegen een speciaal tarief.
- Je kunt bij *bliep uiteraard je oude telefoonnummer meenemen, zij regelen de overstap voor je.
- Bij *bliep kun je ook uit een aantal iPhone’s kiezen in combinatie met de simkaart. Op de site van *bliepshop waar je naartoe geleid wordt zie je een overzicht van welke toestellen ze aanbieden. Dit doen zij in samenwerking met mobieltekoop.nl. Let op: Dit zijn refurbished toestellen.


Klachten

Over een klachtenregeling wordt verder niets vermeld op de website. Wel kun je bij ‘Contact’ een postadres vinden. Voor vragen over *bliep kun je mailen met hulp@bliep.nl, of je kunt je vraag via Twitter aan ze stellen.


Hoe beoordelen klanten van *bliep de diensten van de provider? Zijn ze wel goed? Zijn ze goedkoop? Hoe is het bereik en de service? Lees de reviews!

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 500 karakters

Gelieve eerst in te loggen

Bestellen

Service

Prijs

Levering

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (20)

Prepaid

Pas op met Bliep. Wij hebben bij een andere provider een abonnement aangevraagd met nummerbehoud. Bliep weigert het nummer vrij te geven. Keer op keer. Ze zijn ook niet te bereiken. Schandalig!!! Denk 2 keer na voordat je bij Bliep iets afsluit

A

Afke Wiersma

22-06-2021

0

Meerdere mobiele nummers prepaid

Bij problemen, die helaas nu met enige regelmaat optreden, klantenservice alleen bereikbaar via mail en daar wordt gewoon niet op gereageerd. Wel beltegoed, maar kan niet bellen en ben ook niet bereikbaar. Waardeloos!

S

Sander

22-04-2021

0

Slechtste prepaid van Nederland: Bliep

Dingen voor waar je moet betalen lukt heel goed, maar service en hulp krijgen kan je wel vergeten bij Bliep. 1- Je kunt niets wijzigen op Bliep account, moet handmatig door medewerkers gedaan worden. 2- Medewerkers zijn altijd onbereikbaar, mocht je geluk hebben dan krijg je wel antwoord op je email, maar dat is dan meestal een copy/paste antwoord wat nergens op slaat. 3- Bliep kan handmatig je contract opzeggen voordat je contract periode afloopt, zodoende ben je je telefoonnummer dan ook opeens kwijt. Kortom: Bliep doelt op mensen die kosten maken, daarentegen moet je geen service of hulp verwachten, en geluk hebben dat Bliep je contract niet op goed geluk beindigd.

A

A. K.

18-04-2021

0

Beltegoed

Kan alleen gebeld worden maar niet bellen. Diverse mailtjes gestuurd naar Bliep, geen reactie. Oproep aan alle benadeelde Bliep gebruikers. Dien een klacht in bij het ACM.

K

K.J. Vermeer

13-04-2021

0

Bliep Simkaart

Betegoed opgewaardeerd. Kan alleen nog gebeld worden en zelf niet meer bellen. Mail aan klantenservice, geen reactie. Koop nooit een simkaart van Bliep.

F

Frans Braun

23-03-2021

0

Basis prepaid

Ben al een aantal jaren bij bliep, en moet zeggen dat het mij nog nooit problemen heeft opgeleverd. Ik ben nooit door hun benadeeld zoals sommigen schrijven. Verder altijd bereikbaar en af en toe bellen. Nu ook via t-mobile wat een goed netwerk heeft. Best handig een extra nummer voor weinig. Regel nu sinds kort alles op hun site, is overzichtelijker. Een nieuw wachtwoord was wel nodig. Er is een hoop veranderd de laatste tijd, vorig jaar een nieuwe sim. Al met al, voor een tientje kan ik weer een halfjaar verder. Voor mij de goedkoopste prepaid.

P

Peter

12-03-2021

0

Simkaart

Niets anders dan ellende.... telefoonnummer kwijt, maanden niet kunnen bellen. Duurde heel lang voordat ik een nieuwe simkaart kreeg (inclusief mijn oude beltegoed). Nu bij de overstap wéér mijn beltegoed kwijt en wéér weken niet kunnen bellen. En klantenservice reageert nergens op....

E

Esther

24-06-2020

0

Sim only

Jaren klant van Bliep. Maar de overgang gaat totaal mis. Geen reactie op mailtjes. Beltegoed is verdwenen, ik kan niet meer bellen of surfen. Nieuwe Simkaart gekregen, niet te activeren De service is niet slecht, er is geen service. Omdat ik al 2 maanden niet kan bellen, en geen reactie krijg, nu maar overgestapt. Ik wil wel mijn beltegoed terug

M

Michiel

15-06-2020

0

Bliep prepaid

Week geleden 10 euro opgewaardeerd. Na een week volledige bedrag weg. Waaraan is niet duidelijk want kan je op de site niet terugvinden. Telefoon is niet gebruikt om te bellen of SMS-en. Alleen gebruikt voor internet via WIFI. Automatisch updaten staat uit. Niet aan beginnen!!!!!

R

R. Brouwer

20-05-2020

0

Sim kaart

Jaren klant geweest sinds de overgang naar tmobil gaat alles mis contact via site geen reactie meer ben mijn 06 nr kwijt doe ik al jaren had ... we gaan het oplossen is het laatst bericht van bliep .. OPWAARDEREN GAAYT OOK AL MIS JE KOOPT 10 EURO TEGOED JE KRIJGT 5 EURO ... BLIEP WAAR IS JULLIE SERVICE GRBLEVEN ???? KLANTEN MAAR ZO IN DE KOU LATEN STAAN KAN TOCH NIET ... JAMMER !!!! DAN MAAR OVERSTAPPEN

H

Henk

06-05-2020

0

Bliep prepaid

Tot voorheen geen klachten over Bliep prepaid, maar sinds aangekondigd werd dat oude simkaart niet meer zou werken en nieuwe simkaart werd toegestuurd: 1 groot drama, met 15 euro aan overgemaakt beltegoed gewoon verdwenen. Tot 20 februari nog wel snelle vriendelijke antwoorden op mijn emails, maar na deze datum helemaal geen reactie meer van de bliepshop"support" op mijn (herhaalde) (beleefde) vragen waar mijn beltegoed is gebleven en wanneer ze denken een oplossing hiervoor te kunnen bieden. Kortom: complete radiostilte en blijkbaar m'n geld kwijt. M'n overgebleven beltegoed heb ik ondertussen opgebruikt, en nu rest mij niets anders dan Bliep te mijden als het Coronavirus.

J

Jan vd Z

22-03-2020

0

henrymensen@gmail.com

Bliep was eens leuk, maar ze zagen niet aankomen dat ze het druk kregen met de netwerkwissel naar T-mobile. al 3 dagen zonder telefoon, simkaarten; oude, en nieuwe, werken niet. Helpdesk is dus slecht, prijs is erg hoog... Waarom nog bliep? SMS "bliep vaarwel"

H

Henry Pop

25-02-2020

0

17-01-2020

Zeer slecht. telefonisch niet bereikbaar. Simkaart besteld, na 3 weken nog niet binnen, op e-mail vragen krijg je geen duidelijk antwoord

P

p van Maren

07-02-2020

0

Sim Prepaid

Bliep is nog steeds de goedkoopste. Als je geen klantenservice nodig hebt dan werkt het gewoon goed. Je gooit geld op je sim en je kan gewoon bellen, sms en ook internetten al is die natuurlijk veel goedkoper met een jaarlijkse abonnement. Probleem is dat Bliep nu weer overstapt op een andere provider en sindsdien (februari 2020) is dit bedrijf naar de klote. Ze zijn niet telefonisch bereikbaar!!! Dus als je niet kunt bellen of je hebt een probleem met opwaarderen dan zit je met de gebakken peren. Ik zou dit bedrijf absoluut niet aanbevelen. Je moet ten alle tijden de klantenserie kunnen bellen als je een probleem hebt zodat het snel wordt opgelost. Ik wacht nu al 3 dagen op antwoord via email omdat ik niet kan bellen!! Waardeloos!

C

Cristian

07-02-2020

0

BELACHELIJK HOGE PRIJSSTIJGING!

ENORME PRIJSSTIJGING, 140% VAN OUDE TARIEF VOOR BELLEN. 67MB TARIEF STIJGT MET 800%, DAT IS GEWOON WAANZIN. EN NIEMAND KLAAGT EROVER. WAT ZOU JE ZEGGEN ALS JE PAK MELK VAN €0.85 NAAR €7.65 ZOU GAAN...… EN ALS JE SUPPORT SCHRIJFT HIEROVER, HEB JE NA 12 DAGEN NOG GEEN ANTWOORD (IK WACHT NOG STEEDS.....)

P

PIETER KRUITHOF

29-01-2020

0

prepaid opwaardeercode 20 euro

bliep opwaarderen gaat niet op 1244 zegt men voortdurend dat de code niet klopt en wordt de verbinding verbroken. Fatsoenlijk duidelijkheid krijg je niet van Bliep, mijn 20 euro terug gevraagd en zoek nu een andere provider. Dan BLiep

M

maria verzandvoort

30-07-2019

0

Simkaart

Simkaart besteld bij bliep, dat ging vlot en snel geleverd. Vervolgens krijg je het kaartje niet geactiveerd. Heb bliep gemaild maar krijg geen reactie

H

Hilbrand

10-07-2019

1

Aanrader

Sinds een jaar gebruik ik Bliep en ben er zeer tevreden over. Tegenwoordig heb je bijna overal WIFI waardoor ik bij een standaard abonnement vaak MB's en belminuten over hield. Zonde van het geld. Het enige wat belangrijk is om op te letten bij Bliep is dat je minimaal 1x per 6 maanden tegoed bijkoopt anders verloopt het.

C

Casey

16-09-2018

1

Weer teruggegaan naar prepaid

Omdat ik de kosten voor mijn abonnement elke maand maar lastig kon betalen, ben ik overgestapt naar Bliep. Dit is prepaid, net zoals iedereen vroeger had. Je bestelt een simkaart en download vervolgens de app van Bliep. Hierna kun je gebruikmaken van de simkaart. Je kunt iedere dag kiezen hoeveel mb's je wilt gebruiken, waardoor je de kosten in principe zelf in de hand hebt. Bellen en smsen kost je 5 cent ber minuut/sms, dus die kosten vallen ook reuze mee. Ik ben zeer te spreken over de service, want ik had mijn simkaart echt super snel. Bij mijn abonnement duurde het allemaal een stuk langer, waardoor ik er niet vanuit was gegaan dat ik mijn simkaart dit keer al zo snel zou hebben. Maar wel hartstikke fijn natuurlijk.

M

Marilou B.

10-04-2017

0

Stuk goedkoper uit dan met abonnement

De afgelopen vier jaar twee verschillende abonnementen gehad voor mijn smartphone, maar ik maakte nooit op waar ik wel voor betaalde. Ik ben de 60 gepasseerd en maak dus een stuk minder gebruik van mijn smartphone. Ik vond het toch wat zonde om zoveel geld uit te geven, dus bekeek ik de mogelijkheden van prepaid. Bij Bliep raakte ik gelijk enthousiast. Je kunt hier namelijk een prepaid kopen. Wat ik zelf heel erg prettig is dat je je tegoed altijd behoud. Het enige wat je hiervoor hoeft te doen is minimaal eens per 6 maanden opwaarderen. Dit red ik nog wel. Hierdoor ben ik maandelijks een stuk minder geld kwijt aan mijn telefoon.

J

Jan S.

30-03-2017

1